در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | setayesh: من فیلم خانه پدری رو تا امروز ندیدم تا اینکه دلم راضی نشد و ساعت 12 رف
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:10:32
من فیلم خانه پدری رو تا امروز ندیدم تا اینکه دلم راضی نشد و ساعت 12 رفتم سینما پردیس زندگی که دوستان می گفتند خلوته و خبری نیست ، حدودا 70 نفر جلوی من بودند برای سانس ساعت 15:30 ولی این تعداد تا ساعت 15 به 370 نفر رسیدند . واقعا متاسفم واسه افرادی که هنوز رفتار فرهنگی رو یاد نگرفتند و ادعاشون میشه یک پا منتقدن و 1 ساعت در مورد کرامت و اخلاق انسانی صحبت می کنند ولی...... نمونه اش آقایی که پشت ما بود ولی به طور حیرت انگیزی یهوووووووووو به 10 نفر اول صف رسید.
راستش آدم واقعا ناراحت میشه وقتی قشر فرهنگی ما این هستند که یک صف رو نمی توانند تشکیل بدنند و 10 بار دعوا میشه و حرف های رکیک می زنند ، دیگه بقیه چه جوری هستند ؟؟؟؟؟!!!!
آهان حالا بعد از این همه دعوا و بزن و بکش یک سانس فوق العاده گذاشتند برای ساعت 23:30 که دیگه کار به قتل نکشه !!!!!!!
ناراحتی من از این است که وقتی کلا 30 تا بلیط اونم سفید برای سانس 15:30 هستش چرا مردم رو به موندن توی صف اونم 4 ساعت ترغیب می کنند و میگن جا هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینم جشنواره امسال
تا سال بعد ایشا... مشکلات رفع شود.
این بلایی که (متاسفانه) سر شما اومد، دیروز ، سینما فلسطین هم داشت سر ما میامد. شما فکر کنید بنده سر ساعت 2 برای سانس ساعت 6 (یعنی 4 ساعت قبل) به صفی حدود 10 نفر رسیدم. همه چیز نسبتا عادی بود، اما تا نیم ساعت قبل از فروش بلیط، اوضاع صف، رسما داشت از کنترل خارج میشد.
خدا رو شکر، توی صف با 3-4 نفر ، آشنا شده بودم و با کمک و همکاری و تعصب آنها، نظم جلوی صف را ایجاد کردیم - بدون همکاری مسئولین سینما که چند بار ازشون خواهش کردم به ما کمک کنند - فقط گیشه همکاری کرد و هر نفر یک بلیط....
با یه زور و زحمت و مکافاتی، افراد بی وجدانی که احساس میکردند کارشان «زرنگی» است، از اطراف و ابتدای صف بیرون کردیم.
پوستمان کنده شد، ولی آخرسر، همه اونهایی که باید بلیط میگرفتند و حداقل 3 ساعت توی صف مانده بودند، بلیط گیرشان آمد.

درکٍتان میکنم... ... دیدن ادامه ›› اینکه فیلم را ندیدید ناراحتی کوچکیست، نسبت به صحنه هایی که دیدید.
هرچی فکر میکنم، نمیدونم این فرهنگ از کجا و چجوری قراره درست بشه. چون بدبختانه هرکسی به خیال خودش «فکر میکنه» در حال گرفتن حق خودشه، بدون درنظر گرفتن اینکه همان موقع، در حال ضایع کردن حقوق چندین نفر دیگه است.
۲۲ بهمن ۱۳۹۲
مرسی آقای محمد آرین .
ولی بالاخره بلیط برای سانس 23:30 گیرم اومد و فیلم رو دیدم .
۲۳ بهمن ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید