در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | زهره باغبان درباره نمایش جمجمه‌ای در کانامارا: این نمایش را دیدم. اما باید بگم ملکه زیبایی لی نین رو بیشتر ترجیح دادم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:47:08
این نمایش را دیدم. اما باید بگم ملکه زیبایی لی نین رو بیشتر ترجیح دادم. متن اصلی نماینامه را نخواندم پس نمی تونم بگم چقدر بهتر یا بدتر بود. اما نمی توانم این را هم بگم که بهترین کاری بود که امسال دیدم. فقط ماندم این همه نمایشنامه با ارزش در تاریخ برادوی وجود دارد. چرا می ریم سراغ موارد ناملموس. از نظر جای اجرا باید بگم چندان حرکت حرفه ای نبود. اگر واقعا پیدا کردن یک سالن شایسته برای اجرا اینقدر سخت است، چرا اینقدر زحمت میدید بخودتون؟! اجرا قابل قبول بود ولی حیف که این استعداد و زمان سر کاری ضعیف تلف می شه!
نیلوفر، بهرنگ و شاهین نصیری این را خواندند
من هم با شما موافقم

متاسفانه استقبال خوبی هم نشده اصلا

۱۶ اسفند ۱۳۹۲
خانم باغبان شاید اگه توضیح بدید چه چیز هایی رو در اجرای لی نین بیشتر دوست داشتید بشه بهتر در این مورد صحبت کرد. واقعیت اینه که مک دونا یک نمایشنامه نویس کاملا داستان گو با یک روند داستانی شسته رفته و سرراسته ولی اجرای لی نین غنی پور به شدت نماد گرا بود. یعنی غنی پور درک خودش از لی نین رو پیاده کرد و لی نین خودش رو آفرید. این جا اما جمجمه ای در کانامارا بر اساس همون شناختی که از مک دونا داشتیم دیدیم. روند قصه سرراست و خوب بوده، بازی ها تمیز و بدون اشتباه چشمگیر و مهمه و از همه مهم تر کارگردان امکانات خودش رو خوب شناخته و میدونه بر اساس همین امکانات چیکار باید بکنه. خیلی هم به نظر من موضوعش ناملموس نیست. وضعیت پلاتو ها و سالن ها هم به صورتیه که همین سالن هم غنیمته و باید بابت سر پا بودنش خوشحال ... دیدن ادامه ›› بود.

جناب جم یه دلیل عدم استقبال مربوط میشه به گمنام بودن این سالن. اگه به اون جا مراجعه نکرده باشید باورتون نمیشه که در این ساختمون نمایشی انجام میشه! بعد این که نمایش فاقد تبلیغات موثر بود. یه تعدادی از دوستان بروشور نمایش رو در اطراف تئاتر شهر پخش می کردند ولی تبلیغ کاغذی فایده ای نداره. نمیخوام این گروه رو با گروه با تجربه و بزرگ و حرفه ای شکلک مقایسه کنم ولی پیش فروش تمام بلیط های شکلک تا روز آخر اجرا و استقبال شدید مخاطب رو نمیشه تمام و کمال به بازیگران عزیز اون کار نسبت داد. تبلیغات حرفه ای در تیوال و استفاده از روش های درست تبلیغی برای آوردن تماشاچی به سالن نمایش یک ویژگی مهمه که در این تئاتر اتفاق نیفتاد. به امید این که همه گروه های نمایشی در کنار تمرکز بر ارزش هنری کار، بازاریابی تئاتر رو هم جدی بگیرند تا چرخه ی مالی تئاتر به حرکت بیفته.
۱۸ اسفند ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید