در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | الی احدی: باز هم یک خرمگس دیگر! چرا ؟ اکنون تئاتر در نقش خرمگسی اجتماعی نظ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:53:09
باز هم یک خرمگس دیگر! چرا ؟

اکنون تئاتر در نقش خرمگسی اجتماعی نظریات و روال جامعه را نقد کرده و اسب کرخت جامعه را وادار به حرکت میکند. سقراط اولین کسی بود که خود را خرمگس اجتماع نامید.
خرمگس نام رمانی از نویسنده انگلیسی، اتل لیلیان وینیچ می‌باشد که در دهه ۱۹۶۰ انتشار یافت. وینیچ در این رمان سیمای انسان‌هایی را مجسم کرده‌است که برای کسب آزادی, استقلال و حقوق اجتماعی خود دست به مبارزه می‌زنند و در این راه از مرگ نیز هراسی ندارند. «عشق» در این کتاب مقامی ارجمند دارد.نقش اصلی این کتاب آرتور برتن است که یک انگلیسی مقیم در ایتالیا در زمان سلطهٔ اطریشی‌ها بر این کشور است، او پس از شکست عشقی خود دست به یک ماجراجویی بزرگ می‌زند و بعدها دوباره به ایتالیا بازمیگردد و در یک گروه انقلابی به کار مشغول می‌شود.

خرمگس یا فرزند کاردینال نوشته جورج برنارد شاو - ۱۸۹۸

نمایشنامه "خرمگس"، نوشته صحرا رمضانیان داستان خانواده ای از هم پاشیده است که با ... دیدن ادامه ›› ورود یک عامل بیرونی، روابطشان رو به گرمی می رود.متن این اثر را طی چندین سال به نگارش درآورده و در جشنواره تئاتر دانشجویی هم به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

نمایشنامه خرمگس علی عابدی که داستانی را در فضای جنگ با ساختار و موقعتی متفاوت روایت می‌کند اثری که به دور از چارچوب‌های کلاسیک و با طراحی خلاقانه داستانی ضد جنگ را در موقعیتی فرازمانی و مکانی روایت می‌کند .


تا خرمگس بعدی .............؟!!!!!!!!!!

حمید عظیمی، Henas و الهه الف این را خواندند
zara_falian و رضا رهنما این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید