در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمود حریفی درباره نمایش ازدواج‌های مرده: نمایش رو دوس داشتم و بیشتر به خاطر نمایش نامه اش بود که دوس داشتم. متن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:44:37
نمایش رو دوس داشتم و بیشتر به خاطر نمایش نامه اش بود که دوس داشتم. متن خلاقانه ای بود و آدم رو به فکر فرو می برد. کلاً اینجور نمایش نامه های معناگرایانه خیلی به نظرم جذابه. موزیک متن هم قشنگ بود و معنا رو خوب منتقل می کرد. با آقای شکیبا موافقم که این نمایشنامه های معنا گرایانه با سلیقه ی همه جور در نمیاد. مکث ها و کند بودن روند داستان همه دلیل داره و گرنه نویسنده بلد بوده یه داستان با ضرباهنگ تند بنویسه. باور کنید مفاهیمی مثل سردی و بیروحی زندگی رو خیلی وقتا با جملات نمیشه بیان کرد بلکه فقط باید احساسش کرد. به خصوص اگر دوس داشته باشید عمیقاً چیزی رو درک کنید... در کل من خیلی دوس داشتم
محمد طایفه این را خواند
شکیبا، محمد حسین میربابا و شیرین رخصتی این را دوست دارند
اجرای این نمایشنامه ها ، یه طنز تلخ هم هست ، که شما واقعیت ها رو با مجهولات دیگه به چالش میکشید، خیلی معمولی در کنارشان لحظه را سپری میکنید ، انگار نه انگار اتفاقی افتاده است.
یکی از خاصیت های این نمایشنامه ، تصویر سازی مبهمی هست که هر کسی با ذهنیت خودش از توصیفات میتونه ، بسازه.
بازم من هنوز موفق نشدم اجرا رو ببینم.
همان اول شما میبینید دختر ، لحظه دیدن خوابی چگونه به خواننده خنکای آب روی صورتش و تصورش از خون و الباقی را انتقال میدهد (در نوشتار نمایشنامه).
۱۳ خرداد ۱۳۹۳
شما که به این کار رو به خاطر نمایشنامه پسندیدی کار آقای عبدلی که پارسال همینو اجرا کرد رو میدیدی چه میکردی؟ فاجعه بود این اجرا. اینقدر تفاوت؟! اینقدر ناشی گری؟
۲۰ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید