در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | نیما کریمی درباره نمایش ازدواج‌های مرده: من یه مشکلی که تو همه نمایش ها دارم اینه که برشور نمایش را درست جلوی د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:39:54
من یه مشکلی که تو همه نمایش ها دارم اینه که برشور نمایش را درست جلوی در ورودی سالن بهت میدن و اطلاعاتی که روی اون نوشته را نمیشه خوند ! ای کاش جمله توضیحی در خصوص نویسنده و نمایش که در برشور نوشته شده بود حداقل در تیوال قرار میگرفت !

تا وسط های نمایش هی باخودم میگفتم خوب که چی ؟!؟؟ از کجا قصه میخواد شروع بشه ! در پایان نمایش هم با خودم گفتم که الان اینجا که تموم شد که چی؟!

در اخر دیدم که جواب سوالهای من تو برشور نمایش بود :
« انچه در این اجرا پیش روی ماست پرداختن به چرایی فضای ایجاد شده نیست ( مردگان متحرک ) چرا که دوران سیاه دهه ۹۰ در منطقه بالکان تنها دست مایه ای بود است بر هستی اثر پیش رو ! در نتیجه این نمایش خود را از آن دوران جدا کرده و وضعیتی بی زمان ٬ هستی حاکم بر دوران ما را واکاوی کرده است »

خسته نباشید میگم به همه عوامل ٬ چون من یه بیننده عادی تاتر هستم لذا بحث های فنی را دوستان فنی تر واگذار میکنم و این نظرات کاملا شخصی ... دیدن ادامه ›› و غیر حرفه ای است :
- هر از چندگاهی دلم ازین تاترها میخواد ! تاترهایی که یکم فضا هاش تلخ و سیاه باشه ولی بازهم ترجیح میدم که این نوع نمایش ها قصه ای کامل داشته باشه نه مثه این نمایش که انگار برش یک داستانه ( خوب اینم یه سبکه )
- نور پردازی ها رو دوست داشتم ... غیر از نور پشت پنجره ! چون باعث شده بود پشت صحنه دیده بشه :)
- یکم شربت آلبالو فکر نکنم مشکل داشته باشه ها ! بالا رفتن مداوم گیلاسهای خالی خیلی جالب نبود !
- تمرکز نمایش دور یک میز و انهم گوشه سالن با توجه به حال و هوای داستان باعث خستگی تماشاگر میشه ( البته با ورود مادر داستان یکم تحرک تو داستان اضافه میشه ولی باز اونم میره دوره همون میز میشینه :) )...
- میز هم طراحی جالب داشت از طراحی ذوزنفه ای میز گرفته تا یکسان نبودن سایز صندلی ها همه سعی در ایجاد یک فضای خاص دارند که به راحتی به تماشاگر القا میشه ...
ارزوی موفقیت و پیشرفت برای گروه دارم
ــــــــــــــــــــــــ
این قسمت به تماشاخانه مربوط میشه :
- محیط دوستانه نمایش خانه را دوست داشتم ولی سری نیمکت تو اتاق انتظار لازمه ...
- ارتفاع صندلی ها سالن نمایش یکم بالاست ... باعث خستگی تماشاگر میشه...
محمد حسین میربابا این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید