در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نیما کریمی درباره نمایش نویسنده مرده است: مساله فرعی : در شب اجرای ما نه از جیر جیر صندلی ها خبری بود نه از گر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:24:57
مساله فرعی :
در شب اجرای ما نه از جیر جیر صندلی ها خبری بود نه از گرمای سالن ( البته یه دوسه نفری باد بزن داشتن ولی گرما کلافه کننده نبود) ... عوامل سالن دستشان درد نکنه ولی یه نکته مهم :
آیا دقت کرین که هنگام خروج ، تمام تماشاگران بایستی از راه گوشه ی بین بلوک "دی" و "بی" خارج شوند ؟!! خدایی نکرده در موارد اضطراری چه بر سر تماشاگران خواهد آمد !! انهم راهی که فقط یک نفر از ان میتواند در لحظه عبور کند !
گفتیم بگیم شاید یکی دلش به حال تماشاگران قبل از وقوع یه فاجعه سوخت !
دقیقا نظر منم همینه و مطمئنم خدای نکرده تا اتفاقی نیفته مسولین این امر، به این فکر نمیفتن یا اگه فکرش هم باشن کاری انجام نمیدن.
۰۵ تیر ۱۳۹۳
صرف نظر از موضوع ِموارد خاص و اضطراری و نامناسب بودن خروجی سالن در چنین مواقعی (البته خدای نکرده!) و همچنین قطع نظر از تاریکی سالن و پله ها و ترس از افتادن و... [که همگی صحیح و قابل توجه هستند]، در تأیید فرمایش ِ جناب کریمی، در تاریخ دوم تیرماه که به دیدن این نمایش نشستم، خوشبختانه خبری از جیر جیر ِ صندلی ها و گرمی هوا نبود و از این جهات، خدا را شکر اوضاع مساعد بود!...
۰۵ تیر ۱۳۹۳
یه بار یه حادثه ای رخ بده همه تقصیرا میفته گردن تماشاگر بدبخت که خون سردیشو حفظ نکرده . اصولا" این جور چیزا مسئول و پاسخ گو نداره انگار مستقیما" خدا خلقشون کرده
۰۶ تیر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید