در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سامان خلیلی درباره نمایش بوم زندگی با تأمل آقای جیم: پست پر معنای "فرزاد تقوی فرهی" تأملی بر شخصیت "آقای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:36:59
پست پر معنای "فرزاد تقوی فرهی"

تأملی بر شخصیت "آقای جیم"

آقای جیم خلق شد... آقای جیم محترم بود و در این پانزده شب احترام ش نسبت به تماشاگران احساس می شد و به همین خاطر پایداری اش همیشه در ذهن محفوظ خواهد ماند. چه قدم هایی که روی صحنه گذارد و چه نفس هایی که روی صحنه کشید، همه اش صادقانه بود و بدون خودنمایی و عرض اندامی عاشقانه حرف می زد. چه بی اندازه بود وسعت ذهن این شخصیت و چه قدر زیبایی در کلام و رفتارش پیدا بود و این همان شکل همیشگی در شخصیت های روزمره نیست بلکه شخصیتی است با رفتار و کردار نیک و خاص که در تمامی لحظه های زندگی نکته بینی هایش به زیبایی نمایان می شود و همه را شگفت زده می کند، گاهی آنقدر در عرض صحنه و در طول زندگی داستان ها را همانند طناب به یکدیگر می پیچد و به زیبایی بازی می کند که ذهن آدمی به تفکیک آن یاری نمی دهد و فقط باید لذت ببرد و لبخند بزند از اعجاز این شخصیت که بی صبرانه زندگی و در عوض صبورانه ... دیدن ادامه ›› فکر می کند .

به قول مجید جور عزیز شخصیت یک متفکر اجتماعی است و از نظر من یک انسان شریف و دوست داشتنی که همه را دوست می دارد و به دوستی سخن می گوید، یک انسانی که باید وجود داشته باشد که البته گاهی در وجود ما چنین حسی پدیدار می شود و سلول های فکری را فعال می سازد، آقای جیم تمام لحظه هایش را با شخصیت های دیگر در صحنه تقسیم می کند و سعی بر شناساندن محیط اطراف دارد و البته خیلی محترمانه و ملموس که همین نزدیکی و ملموس بودنش جذاب و دوست داشتنی است. اینک این اتفاق بزرگ و نیک افتاده است و ما باید بتوانیم با این شخصیت همراه باشیم و او را در عرصه ی زندگی تنها نگذاریم تا بتواند نفس بکشد و زنده بماند و زندگی کند، ما باید در صحنه ی بزرگ تئاتر این سرزمین از این شخصیت حمایت کنیم تا او بتواند به عشق ما در صحنه با خودش بجنگد و زندگی را زندگی تر کند و لطف هر کس از این ضیافت همیشگی به اندازه ی وسعت قلب اوست .
در کلام آخرم موظفم از کسانی که در این اجرا ما را همراهی کردند و کسانی که با ما رفیق بودند و بیشتر از همه از تماشاگران گرانقدری که با نگاه پر مهرشان نظاره گر این شخصیت بودند، سپاسگزار باشم .

به پاس این لطف بی کران تان سر تعظیم فرود می آورم .

ارادتمند
فرزاد تقوی فرهی