در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سمیرا سلیمی درباره نمایش دورهمی زنان شکسپیر: به شخصه یه هیچ عنوان به تأتر های خانم رهنما نخواهم رفت ! استفاده از حض
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:54:32
به شخصه یه هیچ عنوان به تأتر های خانم رهنما نخواهم رفت ! استفاده از حضور چهره های سینمایی برای فروش زیاد (با این قیمت بلیط) بچه های تأتر رو آزده خاطر میکنه . ضمناً قرار نیست که شخصی بیاد و داخل حوزه نمایش مافیا درست کنه ! مافیایی که پژمان جمشیدی به واسطه دوستی بعد از سریال تلویزیونی سر از تأتر درمیاره 2- سرکار خانم پریا قاسم خوانی (با تجربه اندک) موسیقی بعضی از تأتر ها رو در دست میگیره 3- سرکار خانم رهنما به غیر از بازیگری ( کارگردانی - نویسندگی- طراحی لباس - طراح و گرافیست بروشور و پوستر .... رو به عهده میگرن با همکاری همسرشون) خیلی جالبه که تمام سالن ها برای کارهای ایشون وقت دارن ولی خیلی از نمایش های خوب باید دنبال وقت باشند...این اگه مافیا نیست چیه؟؟
خانم سلیمی احتمالا باید منتظر حذف شدن نظرتون باشید :)
۰۴ مرداد ۱۳۹۳
بانو سمیرا سلیمی عزیز

پیشنهاد می کنم حتما گفتگوهای ضبط شده در بخش آوالی تیوال با مهناز افشار، سحر دولتشاهی و بهنوش بختیاری را گوش کنید همین انتقاد شما را مطرح کردیم و پاسخ هایی را ... دیدن ادامه ›› دریافت.

یپشنهاد بعدی این است گفتگو با نسیم ادبی از چهره های فعال تئاتر حتما گوش کنید که به عنوان یک تئاتری پاسخ این انتقاد شما را می دهند امیدوارم مفید باشد
۰۵ مرداد ۱۳۹۳
درود
سارای عزیز
من صرفاً راجع به این نمایش نقد نکردم، نقد من کلی بود، فاصله نمایش های اجرا شده خانم رهنما به بیش از یک ماه نمیرسه نقد من اینه که این عملکردشون که به تدریج هنر نمایش رو انحصاری میکنن به هبچ عنوان منصفانه نیست!
ولی فرمایش شما کاملا صحیح است و قبل دیدن هیچ نمایشی نمیشه حکم صادر کرد.
۰۵ مرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید