در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | فرزاد حریری درباره نمایش ننه دلاور و فرزندان او: امشب نمایش را دیدم. کار جالبی بود ، در مورد بازیها یکم نقش بانو معتم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:13:48
امشب نمایش را دیدم.
کار جالبی بود ، در مورد بازیها یکم نقش بانو معتمد آریا برای من جدید بود نمیدونم با نقشهای قبلی که من از ایشون دیده بودم متفاوت بود. خانم پسیانی بازی بسیار عالی داشتند به نظرم خیلی پیشرفت داشتند، خانم جعفری مثل همیشه خیلی خوب بودند و خانم نقوی متوسط بودند.
سبک اجرا به نظرم خیلی جالب بود استفاده از عروسک ، نورپردازی و موسیقی فوق العاده بود ، با اینکه به نظر من سبک داستان خطی بود و خیلی بالا و پایین نداشت با مواردی که گفتم به جذابیت نمایش افزوده شده بود.
نظم سالن و اجرا سروقت حسن گروه اجرا بود البته با تمام تلاش دوستان باز هم 15 دقیقه تاخیر داشت.
متاسفانه با اینکه هوا مقداری خنک شده و اجرا ساعت 8 شب بود باز هم سالن گرم بود و جالبه با این همه صحبت دوستان یک پنکه بدون پایه بلند دم ورودی سالن قرار داده بودند و علاوه به اینکه به مخاطب اهمیت ندادند به بازیگران هم توجه نکردند و به تمام معنا همه عرق جبین ریختند، مثلا حتما نمیشده با یک چند راهی به جای یک پنکه سه یا چهار پنکه قرار داد که خدای نکرده هوا به جریان بیفته و همه مجبور نباشند خودشون را باد بزنند، از نظر شخص من این توهین به مخاطب است کاش کمی حساسیت به خرج داده شود.
روی هم رفته کار خوبی بود ولی شرایط سالن در شان مخاطب نبود.
رومینا خلج هدایتی، محمد راحمی، تابان و زهره شاداب این را خواندند
ایمان یزدی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید