در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | ابراهیم عزیزی درباره نمایش ایران استرالیا: خداد عزیزی( نسبتی هم نداره گویا متاسفانه با من) مهاجم اسبق تیم ملی فو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:44:52
خداد عزیزی( نسبتی هم نداره گویا متاسفانه با من) مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران در بخشی از صحبت هایش خاطره جالب و البته خنده داری نقل کرد و گفت: خیابانی در بازی ایران -استرالیا به من لقب غزال تیزپای ایران داد. مدتی بعد به سرعین رفتیم و یک پیرمرد به سختی خود را به ما رساند و تاکید کرده بود باید مرا ببیند. وقتی به ما رسید با صدای بلند گفت "درود بر شغال تیزپای ایران.
به همین مناسبت نمایش ایران- استرالیا به کارگردانی سجاد افشاریان در فرهنگسرای ارسباران ساعت 8 شب اجرا می شود.
نمایش رو که دیدم اون روزا برام زنده شد.از وقتی روی صندلی سالن نشستم و نور صحنه اومد تا وقتی با صدای بهزاد عمرانی ( بمرانی ها) نور صحنه گرفته شد لبخند اون روزا رو لبام بود.این اجرا رو بازم می بینم و ببینید چه کسایی که با اون روزا چه فوتبالیش چه غیر فوتبالیش خاطره بازی می کنن و چه کسایی که اصلن یادشون نمیاد اون روزا. شادی ای که توی ذهن همه مون حتی بچه های آینده که هنوز به دنیا نیومدن نقش بست و می بنده. شب قبل از بازی توی پیاده رو همه شمع روشن کرده بودند و شب بعد از بازی همه همه جا بودن غیر از خونه هاشون.همه رو هوا بودن. نه از اون هواهاااا، اشتباه نشه از همین هواهای خودمون که قدیم می خوندیم : یه توپ دارم قل قلیه می زنم زمین هوا میره نمی دونی تا کجا میره. از اونا. و همه فهمیدیم بالاخره اون توپ کجا رفت.
نمایش ایران- استرالیا هر شب فرهنگسرای ارسباران ساعت 8 شب




کیمیا TAV این را خواند
سجاد افشاریان، sanaz m.barin و آیدا خمان این را دوست دارند
ای قربون تو ابراهیم :-*
۲۴ مرداد ۱۳۹۳
خیلی عزیزی سجاد
۲۴ مرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید