در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | تقدیر بهروز افخمی از نمایش «دن کامیلو » / دیدن « دن کامیلو »ی کوروش نریمانی را از دست ندهید
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:44:08
نمایش دن کامیلو | تقدیر بهروز افخمی از نمایش «دن کامیلو » /  دیدن « دن کامیلو »ی کوروش نریمانی را از دست ندهید | عکس
تقدیر بهروز افخمی از نمایش «دن کامیلو »
جذابیت یک اثر هنری نتیجه یک تلاش گروهی است


بهروز افخمی، کارگردان صاحب نام سینمای ایران بعد از تماشای نمایش «دن کامیلو» این نمایش را اثری توصیف کرد که توانسته با در نظر گرفتن یک متن نمایشی ارزشمند و بازی بازیگرانش ، یک نمایش پر از جذابیت را به مخاطب ارائه دهد .

وی با بیان این مطلب افزود: امشب شاهد به صحنه رفتن اجرای ارزشمندی بودم که نتیجه یک کار گروهی از نویسنده و کارگردان گرفته تا بازیگران و سایر عوامل است و من به کوروش نریمانی و گروه بازیگران نمایش تبریک می گویم که چنین نمایشی را به صحنه برده اند.

وی افزود: قصه هایی که این نمایش از روی آنها نوشته شده است را به طور کامل نخوانده بودم اما اجرایی که امشب دیده ام حاصل نگارش یک متن نمایشی خوب است که نشات گرفته از توانمندی نویسنده برای اقتباس از یک داستان خارجی است ضمن اینکه نباید از بازی پر انرژی و قابل توجه بازیگران نمایش غافل شد.

این کارگردان سینما با تقدیر از طراحی صحنه و لباس نمایش تصریح کرد: به نظر من حتی آکوستیک نبودن تالار اصلی نیز نتوانسته از ارزش های این اثر نمایشی بکاهد و من بازهم به کارگردان و دیگر عوامل اجرای نمایش دن کامیلو به خاطر به صحنه بردن چنین نمایشی خسته نباشید می گویم.


امیر جعفری:
دیدن « دن کامیلو »ی کوروش نریمانی را از دست ندهید

بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای کشورمان بعد از تماشای نمایش « دن کامیلو گفت: کارهای کوروش نریمانی همواره برای من در ردیف بهترین ها بوده که من را برای چندمین بار مشتاق دیدن آنها می کند.

امیر جعفری با بیان این مطلب افزود: من به عنوان یک تماشاگر تئاتر شیفته آثاری هستم که کوروش نریمانی در آن به عنوان کارگردان حضور داشته و هر زمان که وی نمایشی را به صحنه برده ، تلاش کرده ام تا در زودترین وقت ممکن به دیدن آن نمایش بروم.

این بازیگر خاطرنشان کرد: به نظر من فضای آثاری که نریمانی آنها را کارگردانی می کند به قدری جذاب است که اگر هرکدام از این آثار را نبینیم به طور حتم بعدها افسوس ندیدن آن ها را می خوریم. بنابراین به همه علاقه مندان تئاتر توصیه می کنم دیدن نمایش « دن کامیلو » را ازدست ندهند.
درباره نمایش دن کامیلو
۱۱ خرداد ۱۳۹۳