در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال تئاتر | اخبار | اجرای نمایش « عامدانه عاشقانه قاتلانه » به روزنامه‌نگار و منتقد باسابقه تقدیم شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:20:20
نمایش عامدانه، عاشقانه، قاتلانه | اجرای نمایش « عامدانه عاشقانه قاتلانه » به روزنامه‌نگار و منتقد باسابقه تقدیم شد | عکس
« عامدانه عاشقانه قاتلانه » به روزنامه‌نگار فقید تقدیم شد
اجرای نمایش « عامدانه عاشقانه قاتلانه » به روزنامه‌نگار و منتقد باسابقه تقدیم شد

نمایش «عامدانه عاشقانه قاتلانه » به کارگردانی ساناز بیان شب گذشته در حالی در تئاتر باران به روی صحنه رفت که گروه تولید نمایش، اجرای آن را ، به حسن (منصور) ملکی، روزنامه‌نگار و منتقد تازه درگذشته حوزه فرهنگی تقدیم کردند.

به گزارش روابط عمومی تئاتر باران، نمایش « عامدانه عاشقانه قاتلانه » که کار خود را از 11 شهریورماه آغاز کرده است، در اجرای شب گذشته خود پذیرای محمد رحمانیان، مهدی شفیعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی، پیمان شریعتی، رضا بابک و مهرداد کورش نیا بود.
بهاره رهنما یکی از بازیگران این نمایش در سخنانی کوتاه بعد از اجرای این نمایش گفت: امشب مهمان عزیزی در این سالن داریم اما متاسفانه مطلع شدیم که منصور ملکی روزنامه نگار باسابقه دارفانی را وداع گفته است و اجرای امشب را تقدیم به او می کنیم و امیدواریم روحش آرام بگیرد.
حسن ملکی - منتقد و روزنامه‌نگار پیشکسوت بعد از یک دوره طولانی بیماری، روز یکشنبه در بیمارستان قلب تهران درگذشت.
لازم به ذکرست که نمایش‌ « عامدانه عاشقانه قاتلانه » به نویسندگی و کارگردانی ساناز بیان با بازی بهاره رهنما، نسیم ادبی، گیتی قاسمی، آیه کیان پور هر شب ساعت 21 و شنبه ها ساعت19در تئاتر باران به صحنه می‌رود.


۳۱ شهریور ۱۳۹۴