در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | حمید لبخنده آپ آرت مان را افتتاح می کند
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:30:29
نمایش آپارتمان | حمید لبخنده آپ آرت مان را افتتاح می کند | عکس

آپ آرت مان نمایشی که در ششمین جشنواره تئاترشهر نیز حضوری موفق داشت با نگاهی طنز و کمدی به برخی مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه امروز می پردازد. نمایشنامه این اثر نوشته سپیده قربانی چندی پیش در مراسم جایزه اکبر رادی به عنوان یکی از متون برگزیده معرفی شده و همچنین در جشنواره تئاترشهر کاندیدای چند جایزه بوده است.

امیر شاه علی کارگردانی این اثر را برعهده داشته و محمدرضا ایمانیان، غزل میرزایی، فائقه شلالوند، سهیل بابایی، مهناز مهدی زاده، امیر شاه علی بازیگران این نمایش هستند که در آن ایفای نقش می کنند و همچنین رضا داوود نژاد و سهی بانو ذوالقدر هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون نیز به عنوان صدا پیشه به جمع گروه نمایش " آپ آرت مان " پیوسته و با این گروه نمایشی همکاری دارند.
با گزارش روابط عمومی نمایش، کلیه دانشجویان می توانند در هنگام خرید بلیت بصورت اینترنتی و با استفاده از کد مشخص شده و یا با مراجعه حضوری به گیشه از ۴۰% تخفیف ویژه بهرمند شده و همچنین برای سایر مخاطبین نیز بسته های تخفیفی گوناگونی در نظر گرفته شده است.
نمایش کمدی اجتماعی " آپ آرت مان " از یازدهم مردادماه هر شب ساعت ۲۱ در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان اجرا می شود و فروش اینترنتی بلیت این اثر از طریق سامانه فروش تیوال ادامه دارد.
دیگر عوامل عبارتند از:
سرپرست گروه و مشاور: مسعود مهرابی، مدیر تولید: هاتف کلاته مجری طرح: محمود پیری، طراح صحنه و نور:  محمد موسوی
طراح گریم:  سارا ولی زاده، طراح لباس:  سارا مژده، طراح پوستر و بروشور : منصور نصیری، دستیار کارگردان: آیدین صمیمی، مشاور رسانه ای و مدیر تبلیغات: محمدرضا ایمانیان، ساخت و گرافیک تیزر:  مهدی شهریاری



درباره نمایش آپارتمان
۱۰ مرداد ۱۳۹۷