در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | عاشقانه‌های خیابان تلنگری عمیق
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:46:18
نمایش عاشقانه‌های خیابان | عاشقانه‌های خیابان تلنگری عمیق | عکس

به گزارش روابط عمومی نمایش «عاشقانه‌های خیابان»، رضا ایرانمنش، هنرمند محبوب عرصه تئاتر، سینما و تلوزیون از مهمانان ویژه شب گذشته  نمایش «عاشقانه‌های خیابان» بود، پس از تماشای نمایش ضمن تبریک و خسته نباشید به کارگردان و بازیگران، نظر خود را اینگونه عنوان کرد؛

دنیا و روزگار آنقدر انسان را در خود تنیده که انسانیت دیگر بو ندارد
گل‌هاى رز، محمدى، یاس و... انگار مثل انسانیت نامى بیش ندارند و از بوى معطرشان خبرى نیست...عشق‌ها هم تهى، پوچ و مانند خیلى چیزها که قدیم تاریخ مصرفى نداشته و حال تاریخ مصرف دار شده‌اند دیگر تاریخ انقضاء یافته‌اند...
کاش برسد باز نسیم از کوهساران در این آشفته بازار بوى عشق و معرفت و انسانیت و صلح به مشاممان برسد...
کسى مقصر نیست جز خودمان
زیرا فقط لحظه حرف میزنیم، احساساتى می‌شویم و کمى نه چندان دیر زود همه چیز فراموشمان شده و باز روز از نو و روزى از نو و بدتر از دیروز...
باشد باز انسانیت را ترویج و پیشه کنیم و عاشق واقعى شویم و این تأتر گوشزدى بود عالى و کاش بیشتر به عمق محتواى آن بیاندیشیم...
به همه عزیزان دست اندرکار از نویسنده و کارگردان و همکاران بازیگر و هنرمندم و دیگر عوامل خسته نباشید می‌گویم...
لذت بردم
ارادتمندتان
رضاایرانمنش

نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل آبادی هر روز به‌غیر از شنبه‌ها ساعت ۲۱:۱۵ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.
نمایشنامه این اثر را محمد چرمشیر و بهمن عباس‌پور نوشته‌اند و رضا یزدانی، سیما تیرانداز، الهام پاوه نژاد و ژاله صامتی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
رضا یزدانی در «عاشقانه‌های خیابان» علاوه بر بازیگری، دو قطعه را به‌صورت زنده و به‌همراه گروه موسیقی خود اجرا می‌کند که ترانه‌های این دو قطعه را مهدی ایوبی و عبدالله روا سروده‌اند. علیرضا مهدی زاده؛ نوازنده ساکسیفون، میلاد عدل؛ نوازنده گیتار الکتریک، آرش زمانیان؛  نوازنده گیتار باس و محمد خرمی نژاد؛ نوازنده درامز، گروه نوازندگانی هستند که یزدانی را در این اجرا همراهی می‌کنند.
همچنین هانیه آبله‌کوبها، شیما افتخاری، پردیس پیراهش، تارا رفیعی پور، مریم عبداللهی و مهسا فتوت، گروه بازیگران مواجهه نمایش هستند و شکلی دیگر از روایت را به نمایش بخشیده‌اند.
علاقه‌مندان و مخاطبان می‌توانند بلیت‌های روزهای باقیمانده نمایش «عاشقانه‌های خیابان» را از تهیه کنند.
ابراهیم حقیقی؛ گرافیست نامدار، مدیر هنری و طراح گرافیک این نمایش است و مرتضی پورصمدی؛ مدیر تصویربرداری، مهدی گودرزی؛ مسئول ویدئوهای تبلیغاتی، آرتا تاری؛ کارگردان تیزر و انیمیشن، مرتضی شمس؛ صدابردار، گروه سازندگان تیزر و جلوه‌های هنری را برعهده دارند.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به آرتین امینی پویا و میلاد شکیبا؛ به‌عنوان تهیه‌کننده، هانیه جوادی منش؛ دستیار کارگردان، شقایق رحیمی راد؛مشاور کارگردان، صادق داوری فر؛ طراحی صدا و ترکیب صدا، امیر پارسائیان مهر؛ مدیر ارتباطات و روابط عمومی، مینا صفار، احمدرضا حجارزاده و مژده دهقانی؛ همکاران بخش رسانه، رضا صبور و گروه «TheaterMarket»، مسئولان بخش تبلیغات مجازی، کیمیا آژیراک؛ مدیر صحنه، بهار نصرآبادی، امیرمحمد صابری، فاطمه گیل آبادی و کردیا کامکاری؛ دستیاران صحنه، یاس سنجری؛ منشی صحنه، مریم قهرمانی زاده؛ عکاس، محمد خسروی؛ مدیر تولید و آرزو آزادپور؛ مدیر بین الملل اشاره کرد.

درباره نمایش عاشقانه‌های خیابان
۰۱ تیر ۱۳۹۸