در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | اجرای نمایش "در شوره زار" از یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد یافت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:55:47
نمایش در شوره زار | اجرای نمایش
نمایش "در شوره زار" که به دلیل سانحه سقوطی که برای رویا میر علمی رخ داد اجرایش متوقف شده بود، از یکشنبه -22 دی ماه- با حضور نسیم ادبی روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، در ادامه اجرای این اثر نمایشی، نسیم ادبی به جای رویا میر علمی در نقش «افسون» روی صحنه حاضر خواهد شد.
تمرینات این نمایش هر روز تا پیش از اجرا در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می شود تا این اثر نمایشی از یکشنبه -22 دی ماه- طبق روال گذشته هر شب ساعت 20 در سالن استاد سمندریان روی صحنه رود.
داستان نمایش "در شوره زار" درباره گروهی از افراد است که در منطقه ای بدون امکانات زیستی رها شده اند. داستان این نمایش که برگرفته از واقعیتی اجتماعی است که با نقش آفرینی مجید صالحی، علی سلیمانی، سینا رازانی، فهیمه امن زاده، احمد ساعتچیان، وحید رهبانی و فریده سپاه منصور اجرا می شود.
همچنین "حسین کیانی، علاوه بر کارگردانی طراحی صحنه و لباس"، "بهنام کلاه‌ بخش ساخت موسیقی"، "ماری حاجیها طراحی چهره‌ پردازی"، "محمد گوردزیانی دستیار کارگردان و برنامه ریز"، "هادی بادپا اجرای صحنه"، "نرگس کیانی منشی صحنه"، "یوسف رستمی مدیر صحنه" و "موسی هاشم زاده عکاسی" این نمایش را بر عهده دارند.
علاقه مندان برای رزرو بلیط این نمایش می توانند با شماره 88814115 ،88814116، ۰۹۳۵۳۳۸۵۶۵۷ تماس گرفته یا از طریق سایت www.tamashakhaneh.ir/ticket اقدام به خرید بلیت این اثر نمایشی نمایند.
درباره نمایش در شوره زار
۲۰ دی ۱۳۹۲