در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | بازگشت بازیگران نمایش فهرست به تالار حافظ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:07:43
نمایش درها و دیوارها | بازگشت بازیگران نمایش فهرست به تالار حافظ | عکس
بازیگران نمایش فهرست به کارگردانى رضا ثروتى که خرداد ماه سال گذشته در تالار حافظ روى صحنه رفتند و با ستایش بى نظیر هنرمندان و مخاطبان رویارو شدند این بار در مقام کارگردان و بازیگر با دو نمایش "درها و دیوارها" و " ازدواج هاى مُرده" به تالار حافظ باز مى گردند.
نمایش "درها و دیوارها" نوشته ى سیاوش پاکراه به کارگردانى بهار رضى زاده و تهیه کنندگى مهرداد بهاالدینى پس از اجرا در تماشاخانه استاد انتظامى و استقبال تماشاگران، از یکم تا نهم مهرماه و نمایش "ازدواج هاى مُرده" نوشته ى سرنچ تودوروویچ و کارگردانى علیرضا وحدى و  دراماتورژى و تهیه کنندگى پیمان قدیمى از یازدهم تا هجدهم روى صحنه خواهد رفت.
شایان ذکر است پیمان قدیمى تهیه کننده نمایش فهرست با حمایت خود از این دو نمایش سعى در تداوم درخشش این گروه پرانگیزه و تحسین برانگیز داشته و خواهد داشت. پیش فروش اجراهاى محدود نمایش درها و دیوارها از روز سه شنبه  سى شهریور در سایت تیوال آغاز خواهد شد. گفتنى است مدیریت تالار حافظ؛ رضا دادویى، مدتى است درصدد حمایت از گروههاى جوان و خلاق برآمده و پس از اجراهاى درخشان نمایش سرگیجه در این سالن، فصلى جدید را در اجراى نمایش هاى نسل نو آغاز کرده است.
درباره نمایش درها و دیوارها
۳۱ شهریور ۱۳۹۵