در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | ابوالحسن داودی به تماشای "دختر یانکی" نشست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:27:44
نمایش دختر یانکی | ابوالحسن داودی به تماشای

به گزارش واحد خبر تیوال بنا به گفته روابط عمومی دختر یانکی، ابوالحسن داودی از کارگردانان برجسته سینمای ایران به تماشای اجرای این نمایش نشست.

وی همچنین در یادداشت کوتاهی درباره اجرای دختر یانکی به کارگردانی بهرام تشکر می نویسد:

"یک اجرای شسته رفته و بدون افاضات روشنفکرانه مرسوم این روزهای صحنه تئاتر...
بهرام تشکر یک بار دیگر مرا رو سفید کرد در حدسی که برای موفقیتش زده بودم ، و نگرانی اینکه کار قبلی اش -اتفاق -بوده باشد ...که نه تنها نبود بلکه او نشان داد که بازیگر قابلی هم هست که پینگ پنگ نمایشی تماشایی اش را با همراهی خیره کننده بهنام تشکر و طنازی یکتا ناصر به گونه ای رهبری و اجرا کرد که من تماشاگر نوعی ، بعد از سال ها روی صندلی ناراحت سالن ، نه یک بار به ساعتم نگاه کردم ، و نه فکر نکردم که صندلی ام میخ در آورده و در تمام طول نمایش احساس راحتی کردم و از جا نجنبیدم!.. که همین یکی برای تئاتر امروز ، غنیمتی است .
... توصیه می کنم که دیدن این نمایش را از دست ندهید..."

دختر یانکی با بازی بهنام تشکر،سکتا ناصر و بهرام تشکر تا 12 بهمن ماه هر شب ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.علاقمندان برای خرید بلیت می توانند به www.tiwall.com مراجعه و یا با شماره 09373340794 تماس حاصل فرمایند.روزهای شنبه تا سه شنبه برای دانشجویان 50% تخفیف در نظر گرفته شده است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از

کیانوش اخبارى ( مشاور هنری)/ آوا فیاض (مدیر تولید/ امیر تشکر (دستیار کارگردان و برنامه ریز)/آیدا یزدانی (طراح لباس)/یاسمن مرادى (منشى صحنه)/ فواد خراباتى ( جانشین تولید)/ نیکزاد تولایى (عکاس)، کارگروه تبلیغات تیوال (تبلیغات)، فریور خراباتی و هلیا رفائی (روابط عمومی)

درباره نمایش دختر یانکی
۲۷ دی ۱۳۹۲