در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | با بیش از ۱۴ هزار مخاطب، «دیابولیک، رومئو و ژولیت» رکورددار تماشاخانه ایرانشهر شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:19:55
نمایش دیابولیک: رومیو و ژولیت | با بیش از ۱۴ هزار مخاطب، «دیابولیک، رومئو و ژولیت» رکورددار تماشاخانه ایرانشهر شد | عکس

نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت» به کارگردانی آتیلا پسیانی با ۱۴ هزار و ۱۹۳ مخاطب رکورد پرمخاطب‌ترین نمایش تماشاخانه ایرانشهر را از آن خود کرد.
به گزارش تیوال به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت» به کارگردانی آتیلا پسیانی که از ۱۵ فروردین‌ماه تا ۷ اردیبهشت با دو اجرای ۲۰ و ۲۲ در سالن استاد سمندریان به صحنه رفت با ۱۴ هزار و ۱۹۳ مخاطب به اجرای عموم خود پایان داد.
نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت» در ۴۴ اجرای خودپذیرای ۱۴ هزار و یک‌صد و نودوسه مخاطب بود که از این تعداد مخاطب ۹۲۸۶ مخاطب با بلیت‌های ۶۰ هزارتومانی، ۳۷۵۷ مخاطب با بلیت‌های ۵۰ هزارتومانی ۵۲۳ مخاطب با بلیت‌های ۴۰ هزارتومانی و ۵۰ مخاطب با بلیت‌های ۳۲ و ۴۲ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۵۷۷ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

 
طبق این آمار، فروش نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت» طی ۴۴ اجرا مبلغ ۷۶۷ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان بوده است.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷