در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | سعید دولتی: روزگار غریبی ست، اما نه... بهتراست بگویم روزگار عجیبی ست.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:45:16
نمایش دلپیچه | سعید دولتی:  روزگار غریبی ست، اما نه... بهتراست بگویم روزگار عجیبی ست. | عکس

روزگار عجیبی ست


روزگار غریبی ست، اما نه... بهتراست بگویم روزگار عجیبی ست.
آدمی نفسانیت خود را به انسانیت خود ترجیح می‌دهد، آنگاه‌که تشویش در دلش خانه می‌کند، ردپایی از آرامش نمی‌بیند. اینجاست که به دیدگانش رخصت دیدار می‌دهد تا ببیند آنچه نباید دیده شود. اینجاست که آدمی به‌جایی می‌رسد که باید صورتکی را، راهگشای خود بداند.
روزگار تلخ می‌شود وقتی‌که گم می‌کنی معنای زندگی را...
دل‌پیچه روایت همین قصه ست در قالب یک نمایش کمدی وحشت که با هدایت بازیگران توانمندش در بهترین شکل فرم و اجرا می‌بینیمشان.

دل‌پیچه قصه‌ای ست از این زمان با آدم‌نماهای آن‌که سرگرمِ سرگرمی‌های زندگی شدند و همچون عروسک‌کوکی به دست عوام، به هر سازی می‌رقصند تا که جبرِحق را زیر پا بگذارند، از تدبیرِتقدیر دور می‌شوند و در آخر ، قاب سردی بر روی دیوار زندگی....

آری دلم می‌پیچد از زمانه و صورتک‌های آن... دلم می‌پیچد از تلخی آدم‌ها...

دلپیچه نمایشی ست در ژانر کمدی وحشت و داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که در یک‌خانه قدیمی زندگی خود را شروع می‌کنند و اسیر اشباح می‌شوند…

نمایش‌نامه «دلپیچه» را اصغر گروسی نوشته است و سیاوش ناظم، ثمر امین‌پور، وهاب امین الرعایا، سوگند فیروزی، صادق اردوخانی، متین زرین نگار و سپهر شفیعی از بازیگران آن هستند.

این نمایش هرروز ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه «همای سعادت» به نشانی شهر زیبا، خیابان آیت‌الله کاشانی، زیر پل شهید باکری، جنب بانک پارسیان، پلاک ۲۶۱اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سایت تیوال www.tiwall.com بلیت تهیه کنند.

طراح هنری(صحنه و لباس) این نمایش نوید فرح‌مرزی است و تهیه‌کنندگی آن را مهدی نامداری بر عهده دارد.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به فرشیدحاجیان دستیار کارگردان، ثمر امین پور منشی صحنه، مطهره کشاورز مشاور رسانه‌ای و عماد سالکی طراح پوستر و بروشور، پوریا مظفریان عکاس، ماهان ابراهیم زاده مدیر صحنه اشاره کرد.

درباره نمایش دلپیچه
۰۶ مهر ۱۳۹۵