در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش "آسمان برای تو می بارد" روز جمعه ۱۲ آذرماه در سالن سرو اجرای خود را آغاز کرد.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:47:27
نمایش آسمان برای تو می بارد | نمایش

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سرو نمایش "آسمان برای تو می بارد" نوشته سید علی موسویان و به کارگردانی علی برجی در بخش مدافعان حرم سومین  سوگواره نمایشی و آیینی  های مذهبی خمسه حضور دارد، روز جمعه ۱۲ آذرماه در سالن سرو اجرای خود را آغاز کرد.
این نمایش در قالب سوگواره خمسه به مدت ۱۷ شب در سالن سرو به روی صحنه می‌رود.
در خلاصه این نمایش آمده است عباس جوانی است که عاشق موسیقیست و برخلاف میل پدرش حاج داوود که فردی متدین و بازاریست در مهمانی ها وجشنها نوازندگی و خوانندگی میکنه و به همین خاطر پدرش به او توجه ای ندارد و از او حمایت نمیکند،و بیشترتوجه اش به امیر حسین دامادش است. دوستان عباس به او پیشنهاد سفر تایلند میدهد و عباس برای تهیه هزینه سفر به دروغ به پدرش می گوید که قصد سفر به کربلا دارد و این دروغ افشا میشود و...
بازیگران نمایش :  (به ترتیب ورود به صحنه) امید زندگانی، سپیده پهلوان زاده، حمیدرضا حصیرباف، منوچهر علیپور، محمدعلی حسینعلی پور، شیرین صنعتگر، حسین ایرانفر، کیوان بدری، بهنام خندان، مجتبی علیزاده و با صدای علی عمرانی،به ایفای نقش می‌پردازند.


نمایش "آسمان برای تو می‌بارد" به کارگردانی علی برجی آذرماه سال جاری (۱۲ الی ۳۰ آذر ماه) ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سرو واقع در میدان فردوسی، ابتدای سپهبد قرنی، خیابان فلاح پور به صحنه می‌رود.

درباره نمایش آسمان برای تو می بارد
۱۳ آذر ۱۳۹۵