در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | بازگشت نادر برهانی مرند به تئاتر پس از 5 سال با "مرگ فروشنده"
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:16:53
نمایش مرگ فروشنده | بازگشت نادر برهانی مرند به تئاتر پس از 5 سال  با

به گزارش روایط عمومی نمایش،نادر برهانی مرند که بعد از کارگردانی "رومولوس کبیر" سال 88 هیچ نمایشی را به روی صحنه نبرده بود،مهرماه امسال "مرگ فروشنده" نوشته آرتور میلر را در سالن اصلی تئاتر شهر به نمایش خواهد گذاشت.

گفتنی است این نمایشنامه توسط برهانی مرند سال 1385 در تالار قشقایی به روی صحنه رفته بود که پر مخاطب ترین نمایش آن سال و همچنین اثر برگزیده از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر 1386 شد.

بازنویسی متن را نادر برهانی مرند به همراه آرش پارساخو انجام داده و هم اکنون با بازیگران جدید مشغول تمرین نمایش هستند.

اکبر زنجان پور، رویا افشار، رحیم نوروزی، داریوش موفق،محمود رضا رحیمی، علی صالحی، بهاره کیان افشار، مجتبی پیرزاده، هادی عامل ، بازیگران مرگ فروشنده را تشکیل می دهند.

همچنین منوچهر شجاع (طراح صحنه)،پریدخت عابدین نژاد (طراح لباس)،امیر اسمی (طراح پوستر و بروشور)،هادی عامل (دستیار کارگردان و مدیر تولید)،آوا فیاض (مدیر روابط عمومی و مشاور تبلیغات) ،مارال دوستی (مشاور رسانه ای)،گروه تبلیغات پارکینگ (تبلیغات) این نمایش را به عهده دارند.

پیش فروش بلیت و اطلاعات کامل نمایش را می توانید در سایت تیوال به نشانی http://www.tiwall.com/theater/marge-forooshande ببیند.

درباره نمایش مرگ فروشنده
۱۰ شهریور ۱۳۹۳