در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | پیش فروش اینترنتی زندگی یک هنرمند آغاز شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:25:58
نمایش زندگی یک هنرمند | پیش فروش اینترنتی زندگی یک هنرمند آغاز شد | عکس

گروه تئاتر گره بعد از سه تجربه موفق و همراهی بسیار خوب مخاطبین از سوم اسفندماه با اجرای نمایش " زندگی یک هنرمند " اثر ژان آنوی و با طراحی و کارگردانی حامد ادوای پذیرای مخاطبین خواهد بود. 

در این اثر نمایشی محمدرضا ایمانیان، لبخند بدیعی، ملیکا بکائی، جواد قاسملو، سونیا کثیری، محمد شهبازتهرانی، آزاده مشعشعی، علیرضا لبیبیان، مرتضی حسنلو، محمد اصغری و سهیل عبدی به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش داستان زندگی نویسنده‌ای است که به شهرت رسیده و ژورنالیستی برای مصاحبه به خانه‌اش می‌آید اما در حین انجام این مصاحبه، رفت و آمدهایی در منزل نویسنده شکل می‌گیرد که این گفت‌وگو را ناتمام می‌گذارد.

تئاتر «زندگی یک هنرمند» از روز دوشنبه سوم اسفند ماه در تماشاخانه استاد مشایخی واقع در ضلع شمالی چهارراه ولیعصر هر شب ساعت 18 بروی صحنه رفته و پیش فروش اینترنتی بلیت این اثر از 27 بهمن ماه همراه با 20% تخفیف ویژه در سایت تیوال آغاز شده است.

نیما انصافیان به عنوان مشاور کارگردان در این نمایش حضور دارد و از سایر عواملی که در نمایش فعالیت می‌کنند می‌توان به ملیکا بکائی و رژین دلفان دستیاران کارگردان، آیدا مرادیان طراح لباس، سپهر قناد موسیقی، سمن قناد طراح گریم، عطیه ادوای گرافیست، رژین دلفان عکاس، استودیو مون‌روم عکاسی تبلیغاتی، گروه تئاتر گره روابط عمومی، محمدرضا ایمانیان مشاور تبلیغات و نسیم جعفری به عنوان مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.

گروه تئاتر «گره» پیش از این نمایش‌های «باگانه» و «پشت سرتو نگاه نکن» را در تماشاخانه مشایخی به صحنه برده است.

درباره نمایش زندگی یک هنرمند
۲۸ بهمن ۱۳۹۴