در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | مسعود فروتن به تماشای نمایش "داری اون جا چی کار میکنی؟ و چند اپیزود دیگر ..." نشست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:15:09
نمایش داری اون جا چی کار میکنی؟ و چند اپیزود دیگر ... | مسعود فروتن به تماشای نمایش

مسعود فروتن نویسنده، مجری و کارگردان سینما و تلویزیون و رادیو روز جمعه بیستم مرداد ماه به تماشای نمایش "داری اون جا چی کار میکنی؟ و چند اپیزود دیگر .." نشست. 

ایشان در پایان اجرای این نمایش اینگونه اظهار داشتند که من به جوانی تئاتر پُز می‌دهم و به آن امیدوارم و همیشه گفته‌ام که اگر تئاتر یک چراغ داشته باشد، جوان‌ها دارند آن را تبدیل به چلچراغ میکنند. 

همچنین مسعود فروتن در ادامه و درباره نمایش ابراز داشتد که این اثر یک کار تجربی، خاص و کاری بود که بچه‌ها میدانستند که دارند چیکار میکنند و دنبال حاشیه نبودند و من آنها را تایید میکنم. 

مسعود فروتن صحبت‌های خود در خصوص نقد این نمایش  را با این مطلب که "به هر حال به هیچ اجرایی نمیشود گفت که کاملا مثبت است و یا کاملا منفی و باید گفت که این نمایش یک اتفاق تازه بود و ممکن است خیلی‌ها این اتفاق تازه را دوست نداشته باشند و خیلی‌ها که به دنبال کار تجربی هستند دوست داشته باشند و بگویند یک تجربه تازه دیدند و من نیز هم یک تجربه تازه دیدم" به پایان رساندند. 

لازم به ذکر است که اجرای نمایش "داری اون جا چی کار میکنی؟ و چند اپیزود دیگر .." که هر روز از ساعت ۱۹ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رفت، به دلیل استقبال مخاطب از این اثر تا تاریخ بیست و هفتم مرداد ماه تمدید گردد. 

 

۲۱ مرداد ۱۴۰۲