در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | درد دل های نادر برهانی مرند درباره حواشی آخرین اثر خود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:54:05
نمایش پاییز | درد دل های نادر برهانی مرند درباره حواشی آخرین اثر خود | عکس


نادر برهانی مرند ، نویسنده و کارگردان نمایش پائیز در پایان آخرین اجرای این اثر در تماشاخانه ایرانشهر، به صحنه آمد و به گلایه و درد دل پرداخت؛

وی ابتدا با دفاع کامل و تمام قد از امیرجعفری ، وی را بازیگری متعهد، با شخصیت و با اخلاق خواند و تاکید کرد هیچ کلامی از دهان امیر جعفری خارج نشد مگر آن چیزی که من به عنوان نویسنده و کارگردان به او گفته بودم و من متاسفم هستم انگ ضد ارزشی به کسی زدند که در تمامی شبهای اجرا با وضو و خواندن نماز به صحنه آمده است و نمی توان او را متهم به زیر سوال بردن ارزش ها کرد.

برهانی مرند همچنین توقیف نمایش توسط مدیر یک سالن را خارج از قوانین مرسوم که تحت اختیار شورای نظارت و شورای عالی انقلاب فرهنگی می بایست اعمال شود، نکوهش کرد و توقیف هر نمایشی خارج از روال قانونی، را شرم آور خواند.

او ادامه داد: با توجه به پیشنهادی که ارائه کردیم و مورد موافقت قرار گرفت، از 15 فروردین سال 1394 نمایش «پاییز» در تالار شمس روی صحنه می رود

برهانی مرند همچنین اضافه کرد: از آنجا که دو تن از بازیگران «پاییز» برای سال آینده قرارداد دیگری دارند، تغییراتی در بازیگران این نمایش خواهیم داشت و به این ترتیب به جای بهرام افشاری و ستاره پسیانی، شیدا خلیق و علی صالحی جایگزین می شوند.

برهانی مرند سکوت رسانه ای خود را به هنگام توقیف نمایش، وارد نساختن حاشیه برای ادامه اجرای ان از ١٥ فروردین عنوان کرد و گفت: هیچ وقت علاقمند نبوده ام با سوء استفاده از این فضاسازی های حاشیه ای، بخواهم برای تبلیغ اثر خود وارد فضای پلشت تبلیغاتی شوم و به نظرم بهترین تبلیغ برای هر اثر احترام به مخاطب و ایجاد شرایطی است که تماشاگران با خیالی آسوده و در آرامش بتوانند به تماشای نمایشی بنشینند.

نادر برهانی مرند همچنین با انتقاد از فضا سازی های صورت گرفته در مورد نمایش پاییز گفت: من تمام قد پای این نمایشنامه می ایستم چرا که این اثر درد دارد و حرف دل بسیاری از مردم همین جامعه است و من نمایشنامه پائیز را متعهدانه ترین اثر خود می دانم.

لازم به ذکر است نمایش پائیز از 16 فروردین 94 در تالار شمس (اقدسیه) دور جدید اجرای خود را آغاز می کند و پیش فروش اینترنتی این اثر در حال حاضر همراه با تخفیف های وِیژه در سایت تیوال فعال شده است

درباره نمایش پاییز
۰۹ فروردین ۱۳۹۴