در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | پیش فروش روزهای تازه نمایش «خدا نگهدار آقا» آغاز شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:26:44
نمایش خدانگهدار آقا | پیش فروش روزهای تازه نمایش «خدا نگهدار آقا» آغاز شد | عکس

به گزارش روابط عمومی گروه، نمایش «خدا نگهدار آقا» نوشته هنریک ایبسن با بازنویسی و کارگردانی مهسا نعمتی که روز جمعه، ۴ اسفند ماه، در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، به روی صحنه رفته طی روزهای گذشته مورد استقبال بسیار خوب هنرمندان و مخاطبان قرار گرفته که در این بین می توان به حضور هنرمندانی همچون؛ هایده حائری، معصومه کریمی، احمد کامیابی مسک، توماج دانش بهزادی و دیگران اشاره کرد.
در این نمایش ۶۵ دقیقه ای که هر شب ساعت ۲۰:۳۰ میزبان مخاطبان و هنرمندان می شود، بازیگرانی همچون رضا شیخ انصاری، ساناز طاری، محمدرضا آبانگاه و آوا گنجی ایفای نقش می کنند.
در خلاصه نمایش آمده است، استاد روبک که یک هنرمند معروف مجسمه سازی است، دیگر توانایی خلق آثار هنری شاخص مثل قبل را ندارد و تمام ایده هایش به بن بست رسیده است. همچنین در زندگی شخصی اش هم با همسرش دچار مشکل شده است. اما در یک روز با برگشتن یک دوست قدیمی همه چیز دگرگون می شود و او که برای ادامه مسیر هنری اش حاضر به همه کار است، بر سر دوراهی سختی قرار میگیرد...
از دیگر عوامل نمایش نیز می توان به "مشاور کارگردان: سروش میلانی زاده"، "دستیار کارگردان و برنامه ریز: دنا فیروزیا و سیامک اتفاقیان"، "آهنگساز: آیدین شفایی"، "طراح پوستر: مهدی فاتحی"، "طراح صحنه:پوریا اخوان"، "ساخت تیزر: عطیه بوربور"، "عکاس:نیلوفر رضایی"، "مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: امیر پارسائیان مهر"، "تبلیغات: گروه تئاتر مارکت" اشاره کرد.

درباره نمایش خدانگهدار آقا
۰۸ اسفند ۱۳۹۶