در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | تئاتر "گستره سکوت" در شیراز به صحنه می رود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:28:30
نمایش گستره ی سکوت | تئاتر

تئاتر "گستره سکوت" در شیراز به صحنه می رود



امین بهروزی، نمایش "گستره سکوت" را در شیراز به روی صحنه می‌برد



به گزارش روابط عمومی گروه نمایش، پس از پایان اجرای نمایش «گستره سکوت» در فروردین و اردیبهشت سال جاری به کارگردانی امین بهروزی در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، این کارگردان در نظر دارد نمایشنامه «گستره سکوت» را که با نگاهی به آثار مارگریت دوراس، توسط خودش نوشته شده را در شهر شیراز به اجرا در آورد.

نمایش 65 دقیقه ای "گستره سکوت" که این روزها در تالار انتطامی روی صحنه است، به روابط عاطفی آدمها می پردازد. این نمایش عاشقانه موفق شده است تاثیر احساسی عمیقی در مخاطبان ایجاد کند. نمایش روی نقطه ای دست می گذارد که دغدغه همیشگی آدمهاست؛ امنیت عاطفی. این اثر نمایشی با گفتمان زنانه بستری از روابط عاطفی آدمها را روایت می کند.

نمایش "گستره سکوت" با حضور بازیگران تئاتر و سینما چون لیندا کیانی، فریبا کامران، سام کبودوند، فرهاد تفرشی و پریسا صبوری هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه استاد انتظامی به روی صحنه می رود.

علاقمندان به این اثر نمایشی می‌توانند برای خرید بلیط به سایتهای www.theaternet.com/ticket و www.tiwall.com مراجعه و یا برای رزرو تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 09337623189 تماس بگیرند.
درباره نمایش گستره ی سکوت
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۳