در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | مهمترین پیام «مهندس واشینگ کلوز» یکی بودن همه ماست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:43:14
نمایش مهندس واشینگ کلوز | مهمترین پیام «مهندس واشینگ کلوز» یکی بودن همه ماست | عکس

پویان جناتی، بازیگر نمایش «مهندس واشینگ کلوز» گفت: کاراکتری که با همراهی مهدی رکنی خلق شد فضای متفاوتی در دل نمایش دارد و به نوعی موسیقی و تئاتر را مکمل یکدیگر کرده است و این نشان می‌دهد که اگر از موسیقی درست استفاده شود بسیار کار را جذاب‌تر می‌کند.

پویان جناتی، بازیگر نمایش «مهندس واشینگ کلوز» گفت: «مهندس واشینگ کلوز» نمایشی است که فراتر از انتظار شخصی‌ام نسبت به فعالیت بازیگران در عرصه تئاتر و چهره بودن ما جلو می‌رود. براین باورم که تا به امروز این نمایش توانسته است رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب کند و من به عنوان کسی که نقشی در آن بازی کرده‌ام، برایم بسیار محترم است و هرشب از اجرای آن لذت می‌برم.


او ادامه داد: شیوه اجرائی در نظر گرفته شده از سوی کارگردان به نوعی جدید و تازه است و خوشبختانه توانسته است ارتباط بسیار خوبی با مخاطب برقرار کند. کارگردان کار تمامی جزئیات صحنه و طراحی‌های اجرایی را به طور کامل بررسی کرد و سپس اثر را روی صحنه برد و این امر بسیار تاثیرگذار بود. نمایشی که هرشب سالنش مملوء از مخاطب است و کمتر کسی از تماشای آن ناراضی است یعنی توانسته است به طورکامل با مخاطب خود ارتباط برقرار کند.


این هنرمند تئاتر بیان کرد: همه ما یکی هستیم و همه ما گاهی اوقات انسان بدی خواهیم شد و این اتفاق را خودمان نمی‌بینیم، ما تنها دیگران را به بدی متهم می‌کنیم و تنها به یکدیگر تذکر می‌دهیم؛ در صورتی که همه ما درحال انجام دادن همان اشتباه در موقعیتی دیگر و در برابر انسانی دیگر هستیم. از این نگاه، مهمترین پیام «مهندس واشینگ کلوز» نگاه کردن به خودمان است؛ هرکسی از نظر من باید به خودش نگاه کند.


او افزود: موضوع قضاوت انسان‌ها بسیار مهم است و اگر هر انسانی قبل از آنکه فردی را قضاوت کند نگاهی به خودش بیاندازد، شرایط دنیای ما بسیار زیباتر خواهدبود.


جناتی خاطرنشان کرد: برایم جذاب بود تا از موسیقی در این تئاتر استفاده نکنم و یک کاراکتر جدیدی را خلق کنم، نمی‌خواستم همان پویان جناتی نوازنده و خواننده روی صحنه تئاتر باشم چراکه حرفه‌ متفاوتی است و برایم جذاب‌تر است که انسان‌های جدیدی را بازی کنم اما کاراکتری که با همراهی مهدی رکنی خلق شد فضای متفاوتی در دل نمایش دارد و به نوعی موسیقی و تئاتر را مکمل یکدیگر کرده است و این نشان می‌دهد که اگر از موسیقی درست استفاده شود بسیار کار را جذاب‌تر می‌کند.


او در پایان عنوان کرد: شرایط تئاتر زیاد مناسب نیست اما همه ما در تلاشیم تا سکون ایجاد شده را رو به جلو حرکت دهیم. امیدواریم تا این چرخه حرکتی سریعتر داشته باشد و هنرمندان و هنردوستان بزرگ و فرهیخته‌‌مان مجددا برای تولید یا تماشای تئاتر به سالن‌های نمایش بازگردند.

منبع: صباخبر

 

درباره نمایش مهندس واشینگ کلوز
۱۶ دی ۱۴۰۲