در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال تئاتر | اخبار | امیر احمدی‌آریان به همراه محمد رضا نجفی «گوشت» را در تماشاخانه موج نو به صحنه می‌برد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:53:52
نمایش گوشت | امیر احمدی‌آریان به همراه محمد رضا نجفی «گوشت» را در تماشاخانه موج نو به صحنه می‌برد | عکس
به گزارش روابط عمومی نمایش؛ امیراحمدی آریان با اعلام خبر اجرای «گوشت» در هفته آخر آذرماه گفت: «این نمایش تک‌گویی، مونولوگی، نوشته من است که محمد رضا نجفی قرار است آن را به صحنه ببرد.»

این نمایش روایت موجودی مسخ  شده میان  انسان و حیوان که تلاش می‌کند با وضعیتی که دارد خود را انطباق دهد. در مسیر این تلاش، او به این نتیجه می‌رسد که تنها راه رهایی تعطیل ذهن و بدل کردن وجودش به گوشت محض است.

گوشت از روز سه شنبه ۲۴آذر به مدت ۱۰شب در تماشاخانه موج نو به صحنه خواهد رفت.

احمدی‌آریان که اهالی فرهنگ و هنر او را بیشتر به عنوان نویسنده و مترجم می‌شناسند، چند سال پیش این نمایش را برای شرکت در فستیوال مونولیو نوشت که با کارگردانی حسین ذوقی و بازی محمد رضا نجفی به صحنه رفت. به گفته احمدی آریان، حالا بعد از چند سال محمد رضا نجفی تصمیم گرفته این کار را با بازی و کارگردانی خود بار دیگر به اجرای عمومی ببرد.

در گوشت به جز امیراحمدی آریان به عنوان نویسنده و محمدرضا نجفی به عنوان بازیگر و کارگردان؛ نیلوفر صدیق دستیار کارگردان و علی طباطبایی مسئول فیلم و عکس است. این نمایش هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه موج نو واقع در خیابان شریعتی ،خیابان میرداماد ، خیابان رودبار شرقی ( شمالی )پلاک ۵۷ تماشاخانه ی موج نو به صحنه می‌رود.

درباره نمایش گوشت
۲۵ آذر ۱۳۹۴