در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | هنرمندان به تماشای نمایش «دژاوو» نشستند
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:59:41
نمایش دژاوو | هنرمندان به تماشای نمایش «دژاوو» نشستند | عکس
هنرمندان به تماشای نمایش «دژاوو» نشستند

نمایش «دژاوو» در طول هفته گذشته میزبان هنرمندانی همچون هوشنگ گلمکانی، بهزاد فراهانی، اصغر همت، ناصح کامکاری، سیروس همتی، حمیدرضا صدر، فرهاد تجویدی، رامتین شهبازی و ... بود.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «دژاوو» نوشته هارولد پینتر و کارگردانی مسعود دلخواه که از دوشنبه 21 اردیبهشت اجراهای عمومی خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، در طی هفته گذشته میزبان کارگردانان، تهیه کنندگان، اصحاب رسانه و بازیگران تئا‌تر و سینما شد، که در این بین می‌توان به هنرمندانی همچون هوشنگ گلمکانی، بهزاد فراهانی، اصغر همت، ناصح کامکاری، سیروس همتی، حمیدرضا صدر، فرهاد تجویدی، رامتین شهبازی و ... اشاره کرد.

همچنین در روزها و هفته های گذشته این نمایش می توان به حضور هنرمندانی نظیر؛ اکبر عالمی، منیژه محامدی، محمدرضا خاکی، رحمت امینی، محمد ساربان، حسن پارسایی، رضا آشفته، مریم کاظمی، آلبرت بیگ جانی، رضا فیاضی، حسین محب احری و ... اشاره کرد.

مسعود دلخواه در خصوص تغییر نام اثر گفت: از آنجا که فرم و محتوای اثر به مفهوم دژاوو نزدیک است تصمیم گرفتم به جای «از اینجا تا ابدیت» از عنوان «دژاوو» برای نمایش استفاده کنم.
با توجه به این‌که فضای متون نمایشی چخوف و میلر کاملاً رئالیستی نیست این امکان را به کارگردانان می دهد که بیشتر روی شکل اجرای استیلیزه مانور داشته باشند. اگرچه در متن اصلی دژاوو در یک یا دو صحنه تکرار می‌شود اما من در اجرا لحظه‌های آشنایی در مکان و زمان را گسترش داده‌ام.

در این نمایش 70 دقیقه‌ای، بازیگرانی چون؛ فرخ نعمتی، سیامک صفری، رحیم نوروزی، بیژن زرین و پگاه بزرگ ایفای نقش می‌کنند.

علاقه مندان به خرید اینترنتی بلیت این نمایش می توانند با مراجعه به سایت گیشه نت www.gisheh.net و تیوال www.tiwall.com و یا تماس با شماره های ۸۸۸۱۴۱۱۶ – ۸۸۸۱۴۱۱۵ نسبت به خرید و یا رزرو بلیت اقدام کنند
درباره نمایش دژاوو
۰۹ خرداد ۱۳۹۴