در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایشی شاعرانه و بسیار پرانرژی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:39:56
نمایش جهان انزوا | نمایشی شاعرانه و بسیار پرانرژی  | عکس
محمد ساربان بازی‌گر باتجربه‌ی تئاتر ایران به تماشای نمایش «جهان انزوا» نشست. او پس از پایان اجرای این نمایش گفت: «این نخستین کاری بود که از این نویسنده‌ی آمریکایی می‌دیدم ولی به نظر می‌رسد او هم تحت تاثیر عواقب و عوارض جنگ بوده؛ به‌ویژه جنگ آمریکا و عراق. نمایش شکلی شاعرانه داشت و در عین شاعرانه بودن، بسیار دردناک و تراژیک بود که به ناملایمات جنگ اشاره می‌کرد».
ساربان افزود؛ «بازی‌های بسیار پرانرژی و خوبی را در این نمایش شاهد بودم؛ در عین این که میزان‌سن‌ها بسیار نرم و ملایم بود و با ضرب‌آهنگ کندی پیش می‌رفت. شاید دلیل مهم انتخاب چنین ضرب‌آهنگی، محتوای اثر باشد که به درستی در کار نشسته است».
این بازیگر گفت؛ «چنین شیوه‌های بازی را شاید در نمایش‌هایی همانند در انتظار گودو، کلفت‌ها و... می‌دیدیم ولی در این‌جا با موضوعی انسانی‌تر رویاروییم و انفجاری که درون روح و ذات و زندگی انسان‌ها به دلیل جنگ روی می‌دهد. بازی‌گران به خوبی از عهده‌ی چنین کاری برآمدند و خوش‌حالم که چنین نمایش خوب و نویی را دیدم. امیدوارم در این زمان باقی‌مانده، تماشاگران بیش‌تری نمایش جهان انزوا را ببینند».

«جهان انزوا» تا جمعه ۲۲ مرداد، هر شب (جز شنبه‌) ساعت ۲۱ در تماشاخانه‌ی انتظامی خانه‌ی هنرمندان به صحنه می‌رود. این نمایش نوشته‌ی نائومی والاس است که با طراحی و کارگردانی رضا کوچک‌زاده و بازی امیر محمدی و محسن خدری در ۶۰ دقیقه اجرا می‌شود.

درباره نمایش جهان انزوا
۱۷ مرداد ۱۳۹۵