در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | دوره جدید آموزشی تئاتر ویژه مهرماه ۱۴۰۳ در دانشگاه مازندران
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:51:50
دوره جدید آموزشی تئاتر ویژه مهرماه ۱۴۰۳ در دانشگاه مازندران | عکس

کانون تئاتر سیاوشان جهاددانشگاهی واحد مازندران دوره جدید آموزشی تئاتر ویژه مهرماه ۱۴۰۳ را در دانشگاه مازندران برگزار می‌کند.

با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از سوی کانون تئاتر سیاوشان جهاددانشگاهی واحد مازندران دوره جدید آموزشی تئاتر ویژه مهرماه ۱۴۰۳ در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

مبحث تئوری و عملی تئاتر در رشته‌های بازیگری، کارگردانی و نمایش نامه‌نویسی از جمله مواردی است که در این دوره ارایه می‌شود افزود: فراگیران در این دوره‌ها پس از ارائه پروژه پایان ترم و موفقیت در آزمون پایان دوره گواهینامه رسمی و معتبر دریافت خواهند کرد.

در این دوره آموزشی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر و دبیرکانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی، به همراه چند تن از اساتید برجسته تئاتر به آموزش هنرجویان می‌پردازند.

مهلت ثبت‌نام تا  ۱۵مهر ماه ۱۴۰۳ است و علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ آموزشی می‌توانند با شماره  تماس ۰۹۱۹۲۱۲۱۱۲۴ - دبیر کانون تئاتر سیاوشان سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد مازندران و شماره تلفن‌های ۰۱۱۳۵۳۳۳۷۰۵ - ۰۱۱۳۵۳۳۶۰۰۵ دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران واقع در سازمان مرکزی دانشگاه مازندران تماس حاصل کنند.

۲۷ شهریور ۱۴۰۳