در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | اجرای ویژه ی نمایش "که" در روز شنبه ۸ آبان ماه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:01:24
نمایش که |  اجرای ویژه ی نمایش

نمایش "که" کاری از گروه "دادا" با طراحی و کارگردانی شایان فیروزی به دلیل استقبال مخاطبان، در اجرایی ویژه، روز شنبه ۸ آبان ماه نیز به صحنه می رود.
به گزارش روابط عمومی گروه، این نمایش که پیش تر در خردادماه سال جاری نیز در تماشاخانه پندار به صحنه رفته بود، دور دوم اجراهای خود را در شرایطی از ۲۹ مهرماه در این تماشاخانه از سر گرفته که در هر اجرا بدلیل شیوه ی خاص اجرایی میزبان فقط ۱۸ تماشاگر است و بدلیل استقبال مخاطبان، شنبه ۸ آبان ماه نیز در اجرایی ویژه میزبان مخاطبان خواهد بود.
"که" کلاژی از ادبیات روز جهان است که  با دست مایه قرار دادن تئاتر پست مدرن، ساختار شکنی می کند و با پرداخت به زندگی انسان امروز، تلنگری جنون آمیز به مخاطب می زند و او را وادار به اندیشیدن می کند.
در این اثر نمایشی امیرنیما الهی، حسام الدین حسنی، زینب دلنواز نژاد، زهره رمضانی، محمد زنجانی، حسین ضیائیان، مرضیه سلیمی فرد، سنا میرجعفری، سعید نادری، سراج نعمتی و امید نمازی شیرازی  به ایفای نقش می پردازند.
لازم به ذکر است این گروه تخفیف ویژه ای برای دانشجویان تمامی رشته ها نیز در نظر گرفته است و بر این اساس دانشجویان رشته تئاتر با ۳۰ درصد تخفیف و دانشجویان سایر رشته ها با ۲۰ درصد تخفیف و از طریق ارائه کارت دانشجویی به گیشه می توانند، بلیت این نمایش را دریافت نمایند.                                            
نمایش "که" از ۲۹ مهر تا ۱۴ آبان ماه  هر روز ، ساعت ۱۹ در تماشاخانه پندار به نشانی خیابان انقلاب، خیابان نجات اللهی (ویلا)، بعد از خیابان فلاحپور، پلاک ۶۹ به صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیت از طریق سایت تیوال به نشانی  www.tiwall.com 
                                                                                                                     

درباره نمایش که
۰۵ آبان ۱۳۹۵