در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | رضا فیاضی از خاطره ی شیرین صف های طویل برای دیدن تئاتر کودک و نوجوان گفت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:32:38
نمایش کتابخورها | رضا فیاضی از خاطره ی شیرین صف های طویل برای دیدن تئاتر کودک و نوجوان گفت | عکس

روز سه شنبه ۱۵ شهریورماه پس از اجرای هنرمندان و اصحاب رسانه ی نمایش " کتابخورها" به نویسندگی و کارگردانی "اسماعیل رحیمی سروش" از "رضا فیاضی" هنرمند پیشکسوت تقدیر شد.

"رضا فیاضی" بازیگر وکارگردان پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما پس از دیدن نمایش "کتابخورها" به روی صحنه دعوت شد. پس از تشویق حاضرین در سالن "رضا فیاضی" گفت : امیدوارم از دیدن نمایش لذت برده باشید و سپاس از اینکه چراغ تئاتر کودک را در سالن های مختلف روشن نگه می دارید . مطمئنا این حضور شما باعث ارتقا کیفیت آثار تئاتر کودک و نوجوان می شود و حمایت شما مردم باعث رونق مادی و معنوی تئاتر کودک و نوجوان است. وی به خاطره ای از سال های دور تئاتر کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت : خاطره ی من از سال ۱۳۶۰ صف های طولانی مخاطبان دورتادور سالن مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان است . صف های طویلی که برای دیدن تئاتر کودک و نوجوان در پارک لاله شکل می گرفت .حمایت شما باعث می شود خانواده ی تئاتر کودک و نوجوان با انرژی مضاعف  هر چه مسئولانه تر به تولیدآثارهنری خود همت گمارند.

سپس کارگردان از طرف گروه نمایش به پاس حضور ارزشمند این هنرمند پیشکسوت لوح تقدیر و دسته گلی را به "رضا فیاضی" اهدا کرد .

نمایش "کتابخورها" که از ابتدای شهریورماه برای گروه سنی ۳ سال به بالا به روی صحنه می رود با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است .

بازیگران نمایش "کتابخورها" علی باروتی، سارا بابائی، جعفر غلامپور، مرتضی یعقوب پور، مهشاد حجتی، نادیا فداکار هستند و هادی قضات به عنوان خواننده ، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، فرزانه عاقلی طراح لباس، حسین تبریزی و لیلا پریشان طراح گریم، احمد سیاه رستمی طراح حرکت ، کیوان ضیاءپور طراح نور،سارا بابائی دستیار کارگردان و برنامه ریز، جعفر غلامپور دستیار دوم کارگردان حضور دارند .

سایر عوامل عبارتند از :

ساخت دکور: سید مصطفی طباطبایی،دستیار لباس: هنگامه سازش،دوخت لباس: حسین پناهی- زهرا بهرامی، مدیر صحنه  بهار امیدنژاد، عکاس  میلاد قاری، عاطفه ابوئی ، ساخت تیزر  استدیو خطی (شهرام خطی) روابط عمومی: ریحانه مطهری، روژین ستاری، امور رسانه ای و تبلیغات مجازی: روشنک کریمی، طراح پوستر و بروشور: مهسا فیروزی، منشی صحنه: صنم بابائی ودستیار صحنه: رضا محمدی فیروز  

در خلاصه ی نمایش آمده است : سه موریانه به همراه یک سوسک چوبخوره در قفسه کتابخانه ای زندگی می کنند و کتاب ها را میخورند. با ورود عنکبوت، دردسرها و خطرات جدی برای آنها ایجاد می شود و ...

نمایشنامه ی "کتابخورها" در بخش نمایشنامه نویسی بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان عنوان برگزیده و در سومین جشنواره تئاتر شهر تقدیر بهترین نمایشنامه را کسب کرده است .

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید بلیت می توانند از طریق شماره های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵

 و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و یا مراجعه به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com  اقدام کنند.

درباره نمایش کتابخورها
۱۶ شهریور ۱۴۰۱