در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | افتتاح نمایش خرمهره در روز یکشنبه ۲۷ تیرماه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:26:34
نمایش خرمهره | افتتاح  نمایش خرمهره در روز یکشنبه ۲۷ تیرماه | عکس
 نمایش خرمهره یکشنبه ۲۷ تیرماه اولین اجرای خود را با حضور هادی مرزبان، فرزانه کابلی، دکتر ناصر بخت و دکتر صدرایی آغاز کرد.

نمایش خرمهره روایت راه اندازی خطوط اتصالی راه آهن در اوایل قرن سیزدهم است. این نمایش کمیک رویکردی انتقادی اجتماعی دارد. یک کمدی سیاه، مرز میان شادی و غم. گفتنی است که نمایش خرمهره میزبان میهمانان عزیز دیگری همچون بایرام فضلی  بهزار خداویسی، حسین فرخی، حسین رجایی، محمد آقا محمدی، پژند سلیمانی و افروز فروزند و گروه نمایشی بهمن بود که باعث دلگرمی گروه نمایش خرمهره بودند.
هادی مرزبان بعد از به تماشا نشستن خرمهره گفت بازی های بسیار خوبی را شاهد بودیم و با نمایشی با ایده هایی نو و تازه روبه رو بودیم. همچنین حسین رجاعی در مورد خرمهره گفت نمایش در فضایی فانتزی و کمی گروتسک توانسته بود حرف هایش را بزند و فضایی بسیار مفرح را به تماشاگر انتقال دهد. حسین فرخی نیز معتقد بود که نمایش در اولین شب اجرایش توانسته بود هماهنگی و ریتم کار را حفظ کند که این مساله بسیار ارزشمندی است.
اجرای مجدد خرمهره در شب اول اجرا با ازدحام و استقبال مخاطبین رو به رو شد و به علت تکمیل ظرفیت سالن، عزیزانی پشت در سالن ماندند که دیدن از این اجرا برای آنها به روزهای بعد موکول شد.
نمایش خرمهره بجز شنبه ها هر روز ساعت ۲۰ در سالن خانه نمایش اداره تئاتر به کارگردانی محسن قصابیان و با بازی محسن قصابیان، پژمان عبدی، میلاد آرین و بنیامین صیادی نیا روی صحنه می رود.
روز چهارشنبه ۳۰ تیر ماه، اجرای خبرنگاران و عکاسان و منتقدین نمایش خرمهره می باشد.
درباره نمایش خرمهره
۲۸ تیر ۱۳۹۵