در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش‌نامه «خرس» نوشته آنتوان چخوف در تماشاخانه «همای سعادت» خوانده می‌شود.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:52:01
کمدی‌خوانی خرس | نمایش‌نامه «خرس» نوشته آنتوان چخوف در تماشاخانه «همای سعادت» خوانده می‌شود.  | عکس
نمایش‌نامه «خرس» نوشته آنتوان چخوف شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۱۹ به کارگردانی مجید علم بیگی در تماشاخانه «همای سعادت» خوانده می‌شود.
«خرس» نمایشی کمدی است که در آن روابط، نگرش‌ها و موقعیت‌های افراد جامعه به بوته نقد گذاشته می‌شود. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان «خرس» بی‌تردید یکی از نمایش‌نامه‌های کمدی کوتاه و بسیار جدی این نویسنده روس به‌شمار می‌رود و چخوف جنبه‌های گوناگونی از طبیعت انسان را در این نمایش کمدی کوتاه، عجیب و موفق به نمایش گذاشته است. در این خوانش مجید علم‌بیگی، کیوان هاشمی و مریم عسگری به‌عنوان نقش‌خوان حضور خواهند داشت.
کمدی‌خوانی «خرس» شنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۹ در تماشاخانه «همای سعادت» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای هماهنگی و رزرو بلیت می‌توانند با شماره تلفن ۴۴۳۵۳۰۵۰ تماس بگیرند یا از طریق سایت تیوال خرید اینترنتی داشته باشند. 
مجید علم‌بیگی بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون مدتی است که کمدی‌خوانی نمایش‌نامه‌های ایرانی و خارجی را در  تماشاخانه «همای سعادت» آغاز کرده است. پیش‌تر نمایش‌نامه‌خوانی «عاشقانه‌های فالنتین»، «خداحافظ»، «زیارت نطلبیده»، «کافیه فقط چند لحظه فکر کنی» و... را روی صحنه برده است.  از دیگر عوامل این نمایش‌نامه‌خوانی می‌توان به بهروز خوبانی و فرشاد رسولی دستیار کارگردان و فرشید حاجیان مسئول هماهنگی اشاره کرد
درباره کمدی‌خوانی خرس
۱۹ مرداد ۱۳۹۵