در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | رضا درمیشیان نمایش «خروج اضطراری» را افتتاح کرد/ استقبال بی سابقه در شب اول
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:50:57
نمایش خروج اضطراری | رضا درمیشیان نمایش «خروج اضطراری» را افتتاح کرد/ استقبال بی سابقه در شب اول  | عکس
رضا درمیشیان نمایش «خروج اضطراری» را افتتاح کرد/ استقبال بی سابقه در شب اول
به گزارش مشاور رسانه ای ، نمایش «خروج اضطراری» در نخستین شب اجرا میزبان جمعیت کثیری از مخاطبان تئاتر بود و عده زیادی از تماشاگران روی زمین نشستند و این نمایش را تماشا کردند. نکته قابل توجه این بود که استقبال مخاطبان در شب اول نمایش فراتر از حد انتظار بود.
 قبل از اجرای این نمایش رضا درمیشیان کارگردان فیلم «لانتوری» که به همراه مهدی کوشکی بازیگر این فیلم برای افتتاح نمایش آمده بود، طی سخنانی گفت: خوشحالم که امشب اینجا حضور دارم و قرار است که نمایشی را افتتاح کنم که تمامی بازیگران آن از جوانان هستند، من همیشه نمایش های روی صحنه را دنبال می کنم و تئاتر دیدن حالم را خوب می‌کند. بازیگرانی هم که در فیلم آخرم به ایفای نقش پرداختند همه از چهره های تئاتری هستند. برای این جوانان آرزوی موفقیت می کنم و خوشحالم که امشب در کنار آن ها هستم.
بعد از صحبت های رضا درمیشیان، آیین افتتاح این نمایش، در تماشاخانه ارغنون با حضور رضا درمیشیان، مهدی کوشکی و مهرداد مصطفوی کارگردان، حسین صمدی، مدیر تماشاخانه ارغنون برگزار شد.
نویسندگی متن این نمایش بر عهده ساناز اسدی و رافعه رستمی است که به طور مشترک این نمایشنامه را به نگارش در آورند و مهرداد بهاالدینی تهیه کنندگی نمایش «خروج اضطراری» را برعهده دارد.
«خروج اضطراری» از مضمونی اجتماعی برخوردار است و داستان سرگذشت انسان های معاصر در جغرافیایی محدود و مشخص است که درگیر اتفاق های روزمره خواهند شد.
علاقه مندان می توانند بلیت های این نمایش را از طریق اینترنت و گیشه تماشاخانه خریداری کنند، این نمایش هرشب ساعت ٢١ در تماشاخانه ارغنون روی صحنه خواهد رفت.
آیدین بهاری، سجاد تابش، نفیسه زارع، سرور عرب پور و امیر احمد قزوینی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.


لیست عوامل اصلی این نمایش به ترتیب زیر است:
کارگردان: مهرداد مصطفوی، تهیه کننده: مهرداد بها الدینی، نویسندگان: ساناز اسدی و رافعه رستمی، گروه کارگردانی: آندیا عبدالرسول، شروین عقیلی، طراح صحنه: امید اکبری، طراح نور: علی کوزه گر، طراح لباس: نسرین خرمی، آهنگساز: رامین نو دهقان، طراح پوستر: فهیمه صافی، دستیاران صحنه: سامان زائر، کامیار دریا کناری، ساخت تیزر: محمد براری، شروین عقیلی، سینماگراف: علی حدادی، تدوین: پردیس عزیزی، میرصبا مدنی، عکاس: بهنود اناری و مشاور رسانه ای: سام بهشتی.

درباره نمایش خروج اضطراری
۲۰ مرداد ۱۳۹۵