در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | مراسم شب چراغ برای دو نمایش در تماشاخانه سنگلج
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:45:57
نمایش مم و زین | مراسم شب چراغ برای دو نمایش در تماشاخانه سنگلج | عکس
با حضور ”علی نصیریان” برگزار می شود؛
مراسم شب چراغ برای دو نمایش در تماشاخانه سنگلج

مراسم "شب‌چراغ"دو نمایش "الماس و شهر تارا" و "مَم و زین" با حضور علی نصیریان در تماشاخانه سنگلج برگزار می شود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، این مراسم به مناسبت آغاز اجرای دو نمایش "الماس و شهر تارا" و "مَم و زین" پنجشنبه، 21 فروردین، ساعت 18 با حضور علی نصیریان، پیش کسوت نمایش های آیینی سنتی کشورمان و تعدادی دیگر از هنرمندان و اهالی رسانه در تماشاخانه سنگلج برپا می شود.
"شب چراغ" عنوان ویژه برنامه شب اول اجرای آثار نمایشی به صحنه رفته در تماشاخانه سنگلج است که با روشن کردن دو چراغ نمادین، برگزار می‌شود.
اجرای دو نمایش ویژه عکاسان
دو اثر نمایشی جدید تماشاخانه سنگلج چهارشنبه، 20 فروردین ماه، ویژه عکاسان انجمن خانه تئاتر و خبرگزاری‌ها به صحنه می‌روند.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش "الماس و شهر تارا" به کارگردانی میثم یوسفی، که از 21 فروردین ماه اجرای خود را در این تالار نمایشی آغاز می‌کند، 20 فروردین ماه ساعت 18:30 ویژه عکاسان به صحنه می‌رود.
نمایش "مَم و زین" به کارگردانی تینو صالحی نیز، که از همین تاریخ در تماشاخانه سنگلج اجرا می شود، 21 فروردین، ساعت 20 پذیرای عکاسان تئاتر خواهد بود.
شایان ذکر است، این دو اجرا ویژه اعضای انجمن عکاسان خانه تئاتر، خبرگزاری و سایت‌های معتبر خبری است. در غیر اینصورت روابط عمومی تماشاخانه سنگلج بدون هماهنگی قبلی پذیرای عکاس دیگری نخواهد بود.

درباره نمایش مم و زین
۲۰ فروردین ۱۳۹۳