در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش من تمامی مردگان بودم پرفروش تئاتر خراسان رضوی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:38:36
نمایش من تمامی مردگان بودم | نمایش من تمامی مردگان بودم پرفروش تئاتر خراسان رضوی | عکس

محمد جواد عبدی - تیوال: نمایش «من تمامی مردگان بودم» با استقبال بی نظیر تماشاگران تئاتر مشهد مواجه شد و آمار فروش فوق العاده ای را برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ما در مشهد، نمایش «من تمامی مردگان بودم» به کارگردانی عبدالله برجسته در سالنی با 300 صندلی و بلیت 15 هزار تومان گیشه و 10 هزار تومانی اینترنت، توانست 55 میلیون تومان بفروشد.

گفتنی است؛7500 نفر از این نمایش دیدن کرده اند.

«من تمامی مردگان بودم» در سال گذشته در دو بخش «مسابقه بین‌الملل» و «چشم‌انداز تئاتر ایران» جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به‌روی صحنه رفت، که با تغییراتی در گروه بازیگران و عوامل خود، در سالن اصلی «تئاترشهر» مشهد اجرا کرد. این نمایش به نویسندگی رئوف دشتی و علی حاتمی‌نژاد و به‌ طراحی و کارگردانی عبدا… برجسته، نگاهی آزاد به داستان بهرام چوبینه از داستان‌های جذاب شاهنامه فردوسی دارد.

در این نمایش رامبد شکرابی در نقش خسرو، حدیث فولادوند در نقش گردیه، علیرضا رواندل در نقش هرمز، محمد جهانپا در نقش نگهبان و مهران سلیمانی‌پاک در نقش چوبینه و نیز مصطفی داوطلب، فهیمه نوروزی، حسین رضازاده، رضا مرتضوی، مهتاب جامعی، مهدی سجادیان، مریم رستگار، پویا غازی، کیان کوهستانی و سحر مغانی بازی کردند.

درباره نمایش من تمامی مردگان بودم
۲۲ خرداد ۱۳۹۳