در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش "مرگ خنده دار یک دوچرخه سوار استقامت" در پردیس تئاتر سپند به روی صحنه خواهد رفت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:26:33
نمایش مرگ خنده دار یک دوچرخه سوار استقامت | نمایش

حامد رحیمی نصر نمایش "مرگ خنده دار یک دوچرخه سوار استقامت" نوشته سیدجواد موسوی را خرداد ماه ۱۳۹۷ در پردیس تئاتر سپند به روی صحنه خواهد برد.

شنیده ها حاکی از آن است که حامد رحیمی نصر سال آینده، پروژه دومین همکاری خود را با سید جواد موسوی کلید خواهد زد.
 این دو پیشتر در نمایش "خون آشام کشی" نخستین بار تجربه موفقی داشتند.  حامد رحیمی نصر که سال گذشته تنها در ۴ اجرای نخستِ نمایشِ علیمردان خان، رکود فروش ۱۳۸۰ بلیط را به نام خود ثبت کرد، درخردادماه ۹۸ "مرگ خنده دار یک دوچرخه سوار استقامت" را اینبار در تماشاخانه تازه تاسیس سپند به روی صحنه خواهد برد.
این کارگردان و بازیگر تئاتر گفت: متن "مرگ خنده دار یک دوچرخه سوار استقامت" داغِ داغ است و سید جواد موسوی بلافاصله پس از نگارش آن را برایم ارسال کرد. این نمایشنامه گروتسکی اجتماعی است که لحن و گویشی فلسفی به خود دارد.
کارگردان کنسرت نمایش "خون آشام کشی"  افزود: به طور معمول ترجیح میدهم متونی که  خود نوشته ام را کارگردانی کنم اما اتمسفر و ایده نمایشنامه "مرگ خنده دار یک دوچرخه سوار استقامت" در  مواجه اول کافی بود تا مجابم کند، اما کار آنجا تمام شد که با منش و رویکرد بسیار حرفه ای و اتمسفر دوستانه مجموعه تماشاخانه سپند مواجه شدم.
این کارگردان تئاتر در خصوص عوامل این پروژه توضیح داد: نه تنها گروه بازیگران بلکه کلیه عوامل انتخاب شدند و حتی یک جلسه نیز به جهت آشنایی گروه با متن نمایشنامه برگزار شده است و به زودی اعلام می شود.
بازیگر فیلم "مجبوریم" در خاتمه اظهاراتش افزود: ساله گذشته سال پربار و پر کاری بود،  درسال ۹۷ به استثناء نقش آفرینی درچندین پروژه سینمایی و نمایشی، تنها کارگردانی  ۴ نمایش آنهم در مدیوم تئاتر خصوصی را عهده دار بودم که در شرایط بد اقتصادی کشور و بحران تماشاچی تئاتر، با اقبال خوب عمومی مواجه شد. امید است در سال ،۹۸ بهاری دیگر را شاهد باشیم و گره ها و مشکلاتِ عدیده ای که جامعه در کلان با آن دست و پنجه نرم می کند، نابود شود.
شایان ذکر است نمایش "مرگ خنده دار یک دوچرخه سوار استقامت" نوشته سید جواد موسوی و به کارگردانی حامد رحیمی نصر از ۱۹ خردادماه سال ۱۳۹۸ به روی صحنه خواهد رفت.

۱۳ خرداد ۱۳۹۸