در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | علی اتحاد به بوتیک تئاتر ایران می‌ رود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:44:10
نمایش نامه‌هایی بر دوش تندباد | علی اتحاد به بوتیک تئاتر ایران می‌ رود | عکس

به گزارش روابط عمومی این نمایش، نمایش معاصر «نامه‌هایی بر دوش تندباد» کار تازه‌ی علی اتحاد است که به زودی در «بوتیک‌ تئاتر ایران» اجرا خواهد شد. پوستر این نمایش با طرحی از اشکان گله داری رونمایی شده و پیش فروش بلیت آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

«نامه‌هایی بر دوش تندباد» که بر اساس رمانی به همین نام و نوشته‌ی علی اتحاد طراحی و ساخته شده است از روز بیستم مردادماه هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۲ اجرا خواهد شد. برکه بذری سرپرست «گروه هنرهای اجرایی سیصد و شصت و شش» بازیگردان و از اجراگران این نمایش معاصر است و علی نصر مجری طرح این اجراست.

«بوتیک تئاتر ایران» به عنوان جدیدترین فضای نمایشی پردیس تئاتر شهرزاد، اجرا در فضاهای نامتعارف را بخشی از ذات تئاتر می‌داند و در تلاش است که در ساختمانی که سال‌هاست کاربری‌اش را از دست داده؛ افق‌های جدیدی به روی تئاتر بگشاید.

علی اتحاد، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی این اثر تازه را با «گروه هنرهای اجرایی سیصد و شصت و شش» که از سال۱۳۹۸ تاسیس کرده است، اجرا خواهد کرد.  او در زمینه رسانه‌های ویدیو-آرت، فیلم، اینستالیشن، دیجیتال-مدیا، اودیو-آرت، پرفورمنس-آرت و تئاتر  فعال است. از اتحاد نمایش‌هایی چون «مرثیه‌ای برای کتابسوزی‌ها»، «شب سیصد و شصت و ششم»، «تاریخ نانوشته‌ی سایه‌های بلند زمستان» و «دهلیزهای بی‌انتهای خاطره» طی سال‌های گذشته اجرا شده است. 

«نامه‌هایی بر دوش تندباد» از تاریخ بیستم مرداد تا هجدهم شهریور اجرا خواهد شد و  علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اجرا می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

۰۵ مرداد ۱۴۰۱