در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش «ننه دلاور و فرزندانش» به کارگردانی "افشین زمانی" از 18 مرداد در نمایشخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه می رود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:12:00
نمایش ننه دلاور و فرزندانش |  نمایش «ننه دلاور و فرزندانش» به کارگردانی
نمایشخانه انتظامی میزبان «ننه دلاور و فرزندانش» می شود

نمایش «ننه دلاور و فرزندانش» به کارگردانی "افشین زمانی" از 18 مرداد در نمایشخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی گروه، نمایش "ننه دلاور و فرزندانش" نوشته برتولت برشت و کارگردانی افشین زمانی، از 18 مرداد، ساعت 20:30 در نمایشخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می رود. این نمایش چهار سال قبل نیز توسط همین کارگردان در سالن محراب به روی صحنه رفته بود و با بیش از 2500 مخاطب پر فروش ترین نمایش طی 2 سال گذشته بوده است.
در این نمایش 70 دقیقه ای، تینا بخشی، یلدا عباسی، هومن رستگار، قاسم محبی، سهیل ساعی، پانته آ مرزبانیان، محمد ابوحمزه، شهروز شبستری، مهدی بزرگ زاده، امیر ستوده و ... به ایفای نقش می پردازند.

همچنین "آزاده بخشی، دستیار کارگردان و برنامه ریز"، "علیرضا رنجبر، طراح گریم"، "لعیا رستمی، طراح لباس"، "بهزاد بختیاری، آهنگساز" و "امیر پارسائیان مهر، روابط عمومی و تبلیغات" این نمایش را بر عهده دارند.
"ننه دلاور و فرزندانش" از 18 مرداد، ساعت 20:30، در نمایشخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران میزبان مخاطبان است و پیش فروش این نمایش به زودی در سایت های تیوال و گیشه نت آغاز می شود.
درباره نمایش ننه دلاور و فرزندانش
۰۳ مرداد ۱۳۹۴