در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | هنر نمایی «ننه دلاور و فرزندانش» در خانه هنرمندان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:14:33
نمایش ننه دلاور و فرزندانش | هنر نمایی «ننه دلاور و فرزندانش» در خانه هنرمندان | عکس
نمایش "ننه دلاور و فرزندانش" بر اساس متنی از برتولت برشت و کارگردانی افشین زمانی که در خانه هنرمندان اجرا می‌شود با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومی گروه اجرایی، نمایش "ننه دلاور و فرزندانش" بر اساس متنی از برتولت برشت و کارگردانی افشین زمانی که تا ۱۲شهریور در نمایش‌خانه استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده است به نحوی که هر شب تعدادی از علاقه‌مندان برای تماشای نمایش مجبور به نشستن روی زمین می‌شوند.

نمایشنامه «ننه دلاور و فرزندانش» از معروف‌ترین نمایشنامه‌های شاعر، نمایشنامه نویس و متفکر بزرگ آلمانی برتولت برشت است. ننه دلاور قصه سرگذشت زنی به نام آنا فیرلینگ که ننه دلاور نامیده می‌شود است. ننه دلاور زنی طماع و مکار و حیله گر است که سعی می‌کند در طول جنگ از اوضاع نابسامان حداکثر استفاده را کرده و منفعت مالی کسب کند.

این نمایش هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در نمایش‌خانه استاد انتظامی به نشانی خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، بام خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود.

نمایش "ننه دلاور و فرزندانش" روزهای ۱ شنبه تا ۴ شنبه با تخفیف ویژه میزبان دانشجویان است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت می‌توانید به سایت های تیوال و گیشه نت به آدرس www.gisheh.net و www.tiwall.com مراجعه و یا با شماره ۹۳۰۷۴۷۴۰۸۴ تماس بگیرند.
درباره نمایش ننه دلاور و فرزندانش
۰۱ شهریور ۱۳۹۴