در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | رضا بنفشه خواه زنگ شروع اجرای نمایش کمدی «نیرنگ‌باز» را به صدا در می‌آورد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:52:49
نمایش نیرنگ‌باز | رضا بنفشه خواه زنگ شروع اجرای نمایش کمدی «نیرنگ‌باز» را به صدا در می‌آورد  | عکس

به گزارش تیوال به نقل از تئاتر تهران، رضا بنفشه خواه هنرمند پیشکسوت و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما زنگ افتتاح نمایش کمدی «نیرنگ‌باز» به کارگردانی علیرضا ترامشلو را روز چهارشنبه یکم شهریور ساعت ۱۹:۳۰ به صدا درخواهد آورد.

این نمایش که به شیوه تخت‌حوضی توسط گروه نمایشی اوینار آماده اجرا گردیده از یکم شهریور در مجموعه تئاتر محراب به روی صحنه خواهد رفت.
نمایش کمدی «نیرنگ‌باز» اقتباسی آزاد از نمایشنامه «نیرنگ‌های اسکاپن» نوشته نویسنده شهیرفرانسوی مولیر است که برای اجرا به شیوه تخت حوضی تنظیم‌شده است.

«نیرنگ‌باز» داستان حاج افتخار و حاج ستار دو حاجی بازاری است که برای اینکه در بازار قدرت بگیرند پسرانشان را مجبور به ازدواج با دختران یکدیگر کرده‌اند اما دو پسر با دخترانی که خود انتخاب کردند، ازدواج‌کرده‌اند اما به علت خساست پدران پولی برای ادامه زندگی ندارند. فیروز نوکر حاج ستار برای کمک به دو جوان وارد داستان می‌شود و ...
در این نمایش پیمان دانشمند، رسول حق‌شناس، سمیه کیادربندسری، نیلوفر کوشامهر، مصطفی بیات، امیرمحمد ملکی و علیرضا ترامشلو ایفای نقش خواهندکرد و رسول حق‌شناس  به‌عنوان دستیار کارگردان و رضا فراهانی به‌عنوان مشاور کارگردان ترامشلو را همراهی می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش ستاره رنجبر طراح لباس، حسین بیجاوری طراح صحنه، محمدهادی کریمی طراح گریم، اکبر شجاعی طراح نور، عرفان امین‌فر منشی صحنه، سارا خردمند مدیر صحنه، حسین بنیاد روابط عمومی، کیمیا یوسفی عکاس و سارا حلیلی و محمد هادی کریمی مجریان گریم هستند. 
در این نمایش که همراه با موسیقی زنده اجرا خواهد شد، سرپرست گروه موسیقی و آهنگساز: سامان شیرنسب، نوازندگان: تمبک: رضا فراهانی، گیتار، تمبورین: علی نوجوان، کمانچه،زنبورک: سروناز خدایاری، کمانچه: سامان شیرنسب، تار: کامیار طوسی، سازهای کوبه‌ای: پایا غفاریان می‌باشند.

نمایش کمدی «نیرنگ‌باز» از ۱ الی ۹ شهریور هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در مجموعه تئاتر محراب واقع در تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و امام خمینی روبروی موزه ملی قرآن به روی صحنه خواهد رفت.

درباره نمایش نیرنگ‌باز
۳۰ مرداد ۱۳۹۶