در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | یادداشت استاد داریوش اسد زاده پس از دیدن نمایش مضحکه دزدها
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:35:53
نمایش مضحکه دزدها | یادداشت استاد داریوش اسد زاده پس از دیدن نمایش مضحکه دزدها | عکس

نخستین مراسم "شب چراغ" به مناسبت افتتاحیه نمایش" مضحکه دزدها" پنج شنبه 10 مهر، در تماشاخانه سنگلچ برگزار شد.

مراسم "شب چراغ" به مناسبت افتتاحیه نمایش "مضحکه دزدها" به کارگردانی "هادی عامل "برگزار شد.

این مراسم که استقبال چهره های مطرح تئاتر و سینما همراه بود اولین مراسم افتتاحیه یک اثر نمایشی در تماشاخانه سنگلج بود و استاد داریوش اسدزاده هنرمند پیشکسوت تئاتر چراغ نمایش " مضحکه دزدها " را روشن کردند.

داریوش اسدزاده در یادداشتی پس از دیدن نمایش آورده:

"من خوشحالم که این مراسم با عنوان "شب چراغ" برای تماشاخانه سنگلج برپا می شود. برای سالنی که امسال53 سال از ساخته شدنش می گذرد و ما می توانیم شاهد به اجرا رفتن نمایش ها در آن باشیم که اتفاق خوش یمنی است.

امروز به تماشای یک نمایش متفاوت آئینی سنتی نشستم. نمایشی که حاصلتلاشجوانهایی بود که توانستند بدون هیچ ادعایی با متنی نو و بازی های فوق العاده، خون تازه ای به رگ های تئاتر آئینی سنتی وارد کنند.

حرکتی که برای این تئاتر بسیار لازم است و متن هایی که در تئاتر سنتی اجرا می شود، توانایی رقابت با متن های خارجی را دارد. اگر مخاطبین توصیه این بنده کمترین را می پذیرند از تک تک آنها می خواهم دیدن تلاش این جوان ها را از دست ندهند که ارزش بارها دیدن را دارد."

Untitled-3_1

لازم به ذکر است در نمایش "مضحکه دزدها" ، هدایت هاشمی به عنوان تهیه کننده، هادی عامل به عنوان کارگردان، پویان غفاری نویسنده، حضور دارند. علی عامل هاشمی حمید رحیمی، سینا کرمی، محمد صمدی، لبخند بدیعی، الهه شه‌پرست، ارسطو خوش رزم و محمدرضا ایمانیان در این نمایش بازی می‌کنند.

علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند از پنج شنبه، 11 مهرماه، هر روز ساعت 19:30 و پنجشنبه ها و جمعه ها در دو نوبت 17:30 و 19:30 به تماشاخانه سنگلج به نشانی پایین تر از میدان حسن آباد، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت مراجعه کنند.

درباره نمایش مضحکه دزدها
۱۳ مهر ۱۳۹۲