در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش «وانیک » شب گذشته در تئاتر باران میزبان دکتر محمد رضا خاکی و مسعود دلخواه شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:05:47
نمایش وانیک |  نمایش «وانیک » شب گذشته در تئاتر باران میزبان دکتر محمد رضا خاکی و مسعود دلخواه شد | عکس
دکتر محمد رضا خاکی و دکتر مسعود دلخواه دیشب به تماشای وانیک نشستند.
به گزارش روابط‌عمومی گروه، شب گذشته پنج شنبه دوازده شهریور ماه، دکتر محمد رضا خاکی ،کارگردان و گروه اجرایی را ستود و گفت:« به گروه اجرایی خسته نباشید می گویم. به نظرم متن بسیار خوبی بود و با فضای سالن کاملا مطابقت داشت . نمایشی که از نظر مفاهیم بسیار قابل تامل و انتخاب بازیگران بسیار مناسب بود. با وجود طراحی ساده، ایده ی درونی متن کاملا منتقل شده بود.»
همچنین «مسعوده دلخواه » بعد از پایان نمایش اظهار کرد: توصیه می کنم علاقمندان به تئاتر این نمایش را به کارگردانی سهراب سلیمی و با بازی های فوق العاده خوب بازیگران و یک متن قوی از واسلاوهاول با طراحی خوب را تماشا کنند. من پیشنهاد دارم در فرصت مناسب این کار را ببینیدوامیدوارم تماشاگران بر حسب وظیفه تبلیغ این نمایش را انجام دهند. متن تفکر بر انگیز از واسلاوهاول، هاولی که مود توجه همگان در ادبیات است. شب بسیار خوبی داشتم و باور کنید بدم نمی آید این کار را دوباره تماشا کنم».
گفتنی است در شب های گذشته هنرمندانی از جمله: ایرج راد، حمید لبخنده، بهروز غریب پور، اصغر همت، منوچهر اکبرلو، مجید جعفری، زندیش حمیدی و نیما دهقان به تماشای این نمایش نشسته اند.
«وانیک» نوشته ی واسلاو هاول، ترجمه ی علی امینی نجفی و به کارگردانی سهراب سلیمی از یکشنبه 8 شهریور ماه در تماشاخانه باران به روی صحنه رفته، احمد ساعتچیان، رضا مولایی و شیوا اردوئی در این نمایش ایفای نقش می کنند.علاقه‌مندان به تماشای نمایش وانیک می‌توانند هر روز به جز روزهای شنبه‌ها، ساعت 19 به تئاتر باران، مراجعه و برای رزرو بلیت، به سایت تیوال tiwall.com مراجعه کنند.

درباره نمایش وانیک
۱۴ شهریور ۱۳۹۴