در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | ۵ فروردین، آغاز پیش فروش نمایش "پس از"
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:22:15
نمایش پس از | ۵ فروردین، آغاز پیش فروش نمایش

پیش فروش بلیت نمایش "پس از" به کارگردانی مرتضی کوهی، از روز یکشنبه ۵ فروردین در سایت تیوال آغاز می شود.

نمایش "پس از" به عنوان بهترین نمایش اولین جشنواره هم آغاز و برنده ۶ جایزه در بخش های بازیگری، نویسندگی، کارگردانی و طراحی صحنه از ۲۳ فروردین ماه جاری اجرای خود را در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر اغاز می کند و پیشفروش بلیت های آن از روز ۵ فروردین روی سایت های تیوال و گیشه تئاتر در دسترس مخاطبان قرار دارد.

تهیه کنندگی این نمایش را امیر موسی کاظمی بر عهده دارد و بازیگرانی  همچون مهران مرادی، پیمان محسنی و شیدا پهلوان در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. 

دستیار کارگردان و مدیر تولید این پروژه نمایشی را علیرضا زیوری بر عهده دارد. معصومه کوه زادی منشی صحنه، محدثه عبدلپور دستیار دوم کارگردان و مدیر صحنه، مدیر روابط عمومی زهرا شایان فر، مدیر تبلیغات امیرحسین میرزائی، تصویربردار علیرضا قاسمی، موشن گرافی و تیزر سهیل فلاح و علیرضا قاسمی، طراح پوستر سهیل فلاح، گرافیست سجاد تیموری، عکاس امیرحسین میرزائی و عکاس گروه کارگردانی یاسمین یوسفی راد در این پروژه همکاری می کنند.

در خلاصه نمایش "پس از" آمده است که "نشان ۳۰ ساله، هنرمند و نوازنده پیانو پنج سال است که دچار انفصال از خود است و در طول این پنج سال با خود مجازش ملاقات کرده و زیسته. این معاشرت ، او را حتی از هنر و علایق اش جدا ساخته. اما اکنون نشان حتی خودش را در آینه هم نمی بیند."

این نمایش جایزه دوم طراحی صحنه، کاندیدای بهترین بازیگر زن، جایزه اول و سوم بازیگری مرد برای هر دو بازیگر مرد نمایش، جایزه اول نمایشنامه ، جایزه اول کارگردانی و جایزه بهترین اثر از اولین دوره جشنواره تئاتر هم آغاز مجموعه تئاتر شهر را کسب کرده است.

گروه طراحان و هنرمندان فنی این نمایش متعاقبا معرفی خواهند شد.

علاقه مندان به تئاتر می توانند از ساعت ۱۲ ظهر فردا "۵ فروردین ۱۴۰۳" نسبت به خرید بلیت این نمایش درسایت تیوال اقدام کنند.

درباره نمایش پس از
۰۴ فروردین ۱۴۰۳