در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | پوستر نمایش "پس از" رونمایی شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:35:41
نمایش پس از | پوستر نمایش

همزمان با آغاز پیش فروش بلیت های نمایش "پس از" کاری از مرتضی کوهی، پوستر رسمی این نمایش با طراحی سهیل فلاح رونمایی شد.
نمایش "پس از" که از ۲۳ فروردین اجرای خود را در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز می کند از ساعت ۱۲ امروز ۵ فروردین ماه پیش فروش سه روز نخست اجرا را آغاز کرد.
این نمایش که در بخش های بازیگری، نویسندگی، کارگردانی، طراحی صحنه و بهترین نمایش، جوایز برتر جشنواره هم آغاز را از آن خود کرده، سه اجرای نخست خود را با تخفیف ۲۰٪ ارائه کرده است.
تهیه کنندگی این نمایش را امیر موسی کاظمی بر عهده دارد و هنرمندانی همچون مهران مرادی، پیمان محسنی و شیدا پهلوان بازیگران این نمایش هستند.
از دیگر عوامل نمایش میتوان به علیرضا زیوری، دستیار کارگردان و مدیر تولید "پس از" اشاره کرد . همچنین مدیر روابط عمومی این پروژه را زهرا شایان فر و مدیر تبلیغات آن را امیرحسین میرزائی بر عهده دارد.

در خلاصه نمایش "پس از" آمده است که "نشان ۳۰ ساله، هنرمند و نوازنده پیانو پنج سال است که دچار انفصال از خود است و در طول این پنج سال با خود مجازش ملاقات کرده و زیسته. این معاشرت ، او را حتی از هنر و علایق اش جدا ساخته. اما اکنون نشان حتی خودش را در آینه هم نمی بیند."

این نمایش جایزه اول نمایشنامه، جایزه اول کارگردانی و جایزه بهترین اثر، جایزه اول و سوم بازیگری مرد برای هر دو بازیگر مرد نمایش ، جایزه دوم طراحی صحنه، کاندیدای بهترین بازیگر زن  را از اولین دوره جشنواره تئاتر هم آغاز مجموعه تئاتر شهر کسب کرده است.
گروه طراحان و هنرمندان فنی این نمایش متعاقبا معرفی خواهند شد.

علاقه مندان به تئاتر می توانند از ساعت ۱۲ یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ نسبت به خرید بلیت این نمایش در سایت تیوال اقدام کنند.

درباره نمایش پس از
۰۵ فروردین ۱۴۰۳