در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | اجرای نمایش های «هفت پرده» و «آرامسایش» به سرسنگی تقدیم شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:13:36
نمایش هفت پرده | اجرای نمایش های «هفت پرده» و «آرامسایش» به سرسنگی تقدیم شد | عکس
میکائیل شهرستانی کارگردان نمایش «هفت پرده» و محمد حاتمی کارگردان نمایش «آرامسایش» اجرای نمایش خود را به مجید سرسنگی تقدیم کردند.
به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، مجید سرسنگی «مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر» شب گذشته از نمایش «هفت پرده» به کارگردانی میکائیل شهرستانی در تئاتر شهر و نیز از نمایش «آرامسایش» به کارگردانی محمد حاتمی در سالن نمایش موسسه اکو دیدن کرد.
میکائیل شهرستانی در انتهای اجرای خود ضمن تشکر از حضور تماشاگران گفت: خیلی ممنونم که در در شرایط تعمیرات تئاتر شهر به دیدن این نمایش آمده اید.
این بازیگر و کارگردان نام آشنای کشور ادامه داد: در بین تماشاگران ما هنرمندان برجسته ای هستند که من از همه ی آن ها تشکر می کنم. او افزود: همه می دانند که من به دلایل مختلفی مراوده‌ی زیادی با مدیران ندارم اما امشب مدیرِ هنرمندی در بین ما است که همواره برادرانه همه‌ی تلاش های خود را برای ما و گروه های تئاتری دیگر انجام داده است، این مدیر مجید سرسنگی است و من خوشحال هستم که از طرف خود و گروهم نمایش امشب را به او تقدیم می کنم.
محمد حاتمی کارگردان نمایش «آرامسایش» که آخرین شب اجرای خود را تجربه می کرد، در پایان نمایش از سرسنگی دعوت کرد تا به روی صحنه آمده و از طرف خود و گروهش این کار را به مدیر عامل خانه هنرمندان ایران تقدیم کرد.
در حاشیه این نمایش ها مجید سرسنگی «مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر» طی گفت و گوی کوتاهی به خبرنگار ما گفت: امروزه علارغم همه ی محدودیت ها، شور و شوق و انگیزه بالایی در بین هنرمندان تئاتر دیده می شود که ستودنی است.
این مدیرِ فرهنگی وجود تنوع در اشکال تئاتر معاصر ایران را یکی از ویژگی های این تئاتر عنوان کرد و افزود: بسیار خوب است که تئاتر ما از حالت تک شکلی خارج شده و مانند همه ی دنیا برای سلیقه های مختلف، اجراهای مختلف وجود داشته باشد.
سرسنگی ضمن تاکید بر عدم تناسب ظرفیت های انسانی و هنری تئاتر کشور با امکانات و تدابیر مدیریتی گفت: امیدوارم به روزی برسیم که امکانات تئاتر با ظرفیت بالای هنرمندان این رشته تناسب پیدا کند. عدم اجرای یک نمایش به دلیل نبودن سالن و سخت افزارهای لازم مشکلی جدیست که باید به آن توجه کرد.
دانشیار گروه تئاتر دانشگاه تهران در پایان صحبت های خود گفت: خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر تمام تلاش خود را در راستای توسعه هنر تئاتر و حل مشکلات هنرمندان این حوزه به کار خواهند گرفت.

درباره نمایش هفت پرده
۰۲ آذر ۱۳۹۳