در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | لذتبخش‌ترین کار انسان ارتباط با هنر است
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:29:01
نمایش پیک نیک در میدان جنگ | لذتبخش‌ترین کار انسان ارتباط با هنر است | عکس

افتتاح نمایش "پیک نیک در میدان جنگ" با حضور اکبر یادگاری بازیگر پیشکسوت، درام نویس، نقاش و کارگردان تئاتر برگزار شد.

اکبر یادگاری در پایان اجرای این نمایش گفت: خیلی سخت است که آدم بخواهد در صحنه بایستد و درباره یک تئاتر صحبت کند.صحنه جای بازی است. من همیشه جادو میشوم وقتی به تماشای تئاتر میروم.

وی با ابراز خوشحالی از حضور تماشاگران در سالن تئاتر افزود: شبی که تئاتر می‌بینید شب خوبیست. نمی‌شود درباره تئاتر توضیح داد چرا که اگر تئاتر توضیحی بود هیچ وقت اجرا نمی‌شد.

یادگاری در ادامه گفت: لذتبخش‌ترین کاری که یک فرد می‌تواند در زندگی‌اش انجام دهد ارتباط با هنر است. به ویژه ارتباط با تئاتر که هنری زنده است. تنها هنری در جهان که زنده است تئاتر است و این قدرت را دارد که هنرمند و مخاطب‌اش را با خودش درگیر کند. خوشحالم که در بین شما هنرمندان جوان هستم و خوشحالم از دیدن این نمایش.

نمایش "پیک نیک در میدان جنگ" با کارگردانی مرتضی درویش روز سه شنبه ۲۳ آذر ماه در تئاتر آبان اجرای خود را آغاز کرد. این نمایش درباره پدر و مادر سربازی به نام زاپو است که تصمیم می‌گیرند روز یکشنبه پیک‌نیک را در میدان جنگ به همراه پسرشان برگزار کنند و...

تهیه کنندگی این پروژه نمایشی را اشکان اطمینان انجام داده و در گروه کارگردانی این نمایش دیبا کنعانی و آرمان فتحی به عنوان دستیار کارگردان، حسام کلانتری مشاور پروژه، کتایون جباریان به عنوان مدیر تولید و علی قنبری به عنوان مدیرصحنه همکاری می‌کنند.

بازیگران این نمایش نیز به ترتیب ورود به صحنه اشکان اطمینان، مصطفی دهقانی، شیرین میرمهدی، محمدرضا حسنی، امیر شیرخانی و امیر قیاسی هستند.
در گروه طراحان نیز یاسمین پولادی طراح گریم، مرتضی درویش طراح لباس، ستاره حسینی طراح صحنه، عاطفه خانی طراح حرکات موزون ، بهمن عزیزی طراح پوستر، حسام کلانتری ساخت ویدئوآرت را بر عهده دارند.
مسئول روابط عمومی و رسانه این نمایش زهرا شایان فر و عکاس مریم موسوی هستند.

"پیک نیک در میدان جنگ" ساعت ۱۹ هر روز غیر از شنبه ها در تئاتر آبان روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این نمایش را از طریق سایت تیوال تهیه کنند.

درباره نمایش پیک نیک در میدان جنگ
۲۴ آذر ۱۴۰۰