در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | ابراهیم حقیقی زنگ افتتاح نمایش تازه آروند دشت‌آرای را نواخت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:12:10
نمایش رد پای صورتی | ابراهیم حقیقی زنگ افتتاح نمایش تازه آروند دشت‌آرای را نواخت  | عکس

ابراهیم حقیقی، در بعد ازظهر بارانی چهارمین روز خرداد، زنگ آغاز نمایش «ردپای صورتی» را نواخت. تازه‌ترین نمایش آروند دشت‌آرای و گروه ویرگول، از امروز در تماشاخانه ایرانشهر و در سالن ناظرزاده به روی صحنه می‌رود؛ نمایشی که داستان و شخصیت‌هایش برگرفته از انیمیشن‎‌های معروف «پلنگ صورتی» و «مورچه و مورچه‌خوار» است و حضور گرافیست مطرح ایرانی در مراسم افتتاحیه، به مناسبت همین ایده و اجرا، انجام شد.
حقیقی در این مراسم گفت:« تئاتری نیستم، اما بیش از ۳۰ سال است که از طریق طراحی پوستر تئاتر با اهالی این هنر در ارتباط هستم». سخنرانی آروند دشت آرای کارگردان این نمایش و مجید سرسنگی مدیرعامل تماشاخانه ایرانشهر، دو سخنرانی دیگر این مراسم بود.
دشت‌آرای در صحبت‌های کوتاهی درباره نمایش تازه‌اش گفت:« این نمایش با تلاش بیش از ۳۰ نفر از عوامل پشت صحنه شکل گرفته و امیدوارم مسیری که شروع کرده‌ایم، به خوبی ادامه پیدا کند». مدیرعامل تماشاخانه ایرانشهر هم با اعلام خرسندی از حضور ابراهیم حقیقی در مراسم افتتاحیه نمایش «ردپای صورتی» و اجرای نمایش‌هایی مستقل و خصوصی در عرصه تئاتر گفت:« من از شرکت ها و نهاد های خصوصی که از تئاتر حمایت می کنند، تشکر می کنم. این امری خوشحال کننده و خجسته است برای تئاتر و من اعتقاد دارم که اگر قرار باشد که تئاتر ما از این بن بست خارج شود باید اجازه دهیم که تئاتر از شکل دولتی آن خارج شود و خصوصی شود و این بندناف به دولت قطع شود. کمپانی های تئاتر خصوصی رقیب دولت نیستند، بلکه همراه دولت هستند. امیدوارم که تحقق رویای همه تئاتری ها یعنی یک تئاتر خصوصی که بتواند اندیشه های خود را تکثیر کند و بتواند با مخاطب خود ارتباط برقرار کند را ببینیم».
اسماعیل خلج، الهام کردا، مسعود فروتن، منصور خلج، محمد ساربان، هوشنگ قوانلو، شهرام کرمی، نوید محمدزاده، امیر حسین رستمی، محمد حاتمی، فریدون محرابی، جمشید گرگین، رضا فیاضی، شیرین یزدان بخش، جلیل فرجاد، رحمت امینی، بهرام شاه محمدلو، آرش دادگر، محمودرضا رحیمی و... مهمانان دیگر این مراسم بودند که بعد از نواخته شدن زنگ آغازین، به تماشای اولین اجرای «ردپای صورتی» نشستند.
داریوش موفق، فرزین محدث، کاظم سیاحی، ستاره پسیانی، رامین سیاردشتی، اشکان مهری، ساناز باقری و مارین میلر در این نمایش حضور دارند و سعیده امیرساعی (مدیر پروژه)، امین یزدان‌نژاد (دستیار کارگردان)، ساناز باقری (منشی صحنه)، امیر اثباتی (طراح لباس)، امیرحسین دوانی ( طراح صحنه)، سارا اسکندری (طراح گریم)، بامداد افشار و کاوه ستاری (طراحان صدا)، بهراد جوانبخت (طراح گرافیک) و رضا قاضیانی (عکاس) از دیگر عوامل این نمایش هستند.
نمایش«ردپای صورتی» تا 15 تیرماه، در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود و بلیت‌های این نمایش در سایت تماشاخانه ایرانشهر و تئاترنت به فروش می‌رسد.
درباره نمایش رد پای صورتی
۰۵ خرداد ۱۳۹۳